Electrica Furnizare îşi asigură clienţii că vor beneficia de facilităţile prevăzute de lege pentru toată perioada de aplicare a acestora, chiar dacă facturile de energie electrică şi gaze naturale emise de către companie, aferente consumului realizat în intervalul noiembrie 2021 – decembrie 2021 nu conţin, momentan, menţiuni cu privire la plafonare, compensare, exceptare de la plată şi măsurile de protecţie a consumatorilor vulnerabili.
„Având în vedere atât prevederile OUG 118/2021 modificată şi completată cu Legea nr. 259/2021 şi OUG 130/2021, cât şi ale Legii nr. 226/2021 privind facilităţile acordate consumatorilor de energie electrică şi gaze naturale pentru plata facturilor aferente sezonului rece, Electrica Furnizare a demarat o serie de optimizări ale sistemului informatic de facturare care să permită evidenţierea în cadrul facturilor de energie a compensării, plafonării, exceptării de la plată şi a măsurilor de protecţie a consumatorilor vulnerabili”, susține compania.
Astfel, deşi facturile de energie electrică şi gaze naturale emise de Electrica Furnizare aferente consumului realizat în intervalul noiembrie 2021-decembrie 2021 nu conţin momentan menţiuni cu privire la plafonare, compensare, exceptare de la plată şi măsurile de protecţie a consumatorilor vulnerabili, compania îşi asigură clienţii de faptul că vor beneficia de facilităţile prevăzute de lege pentru toată perioada de aplicare a acestora.
Reprezentanţii companiei precizează că, pentru a veni în sprijinul clienţilor, a fost creată o pagină dedicată informării acestora cu privire la facilităţile acordate consumatorilor de energie electrică şi gaze naturale.
Cu o experienţă de peste 120 de ani pe piaţa de energie electrică, Electrica Furnizare este parte a Grupului Electrica, companie cu capital majoritar privat, listată la Bursa de Valori Bucureşti şi London Stock Exchange, încă din anul 2014.