Oscar Downstream, prezentă în distribuţia de carburanţi, şi-a construit bugetul din acest an pe o creştere de minimum 10% şi va investi 10 milioane de euro în construirea de depozite, creşterea flotei şi deschiderea a noi puncte de vânzare.
Avansul din acest an e susţinut de investiţiile în logistică şi de creşterea prezenţei companiei la nivel naţional, dar şi de o potenţială creştere a pieţei după scăderea destul de mare din 2014. Anul trecut, compania a avut afaceri de 429 de milioane de euro, potrivit Business Magazin şi zf.ro.
„Pentru 2014 s-a observat o scădere cu 17% a vânzărilor la nivel naţional, iar scăderea din zona retail B2B a fost între 17 şi 21%. Deşi vânzările au scăzut, piaţa carburanţilor are loc de creştere până la 20-25% în condiţiile unei reduceri a TVA la 20% şi a renunţării la creşterea de 0,7 eurocenţi/litru pentru acciză, creştere ce a condus la migrarea multor beneficiari către statele vecine.“
Oscar Downstream a avut în 2013 o cifră de afaceri de 2,35 miliarde de lei (533 de milioane de euro), în scădere cu 4% faţă de 2012.