Acasă » Petrol și Gaze » Consumatori » KMG International investeşte 1,5 milioane dolari anual în proiecte de CSR

KMG International investeşte 1,5 milioane dolari anual în proiecte de CSR

23 aprilie 2015
Consumatori
Bogdan Tudorache

KMG International investeşte anual peste 1,5 milioane de dolari în proiecte de responsabilitate socială corporativă (CSR), conform unui comunicat remis energynomics.ro.

Grupul KMG International se implică activ în proiecte de responsabilitate socială prin platforma sa „Energia vine din suflet”, care cuprinde programul naţional „Împreună pentru fiecare” şi alte proiecte din domeniile protecţia mediului, sănătate şi cultură. În ultimii şase ani au fost implementate în toate judeţele ţării 101 de proiecte de intervenţie comunitară, cu o investiţie de peste 1,5 milioane de dolari, în beneficiul direct al 300.000 de persoane.

De asemenea, Grupul se implică în activităţi caritabile sau sponsorizări, având colaborari pentru Galei Societăţii Civile, ca partener al prestigiosului Festival și Concurs Internaţional George Enescu.

Rompetrol continuă finanţarea SMURD

Rompetrol Rafinare, parte a KMG International, continuă alături de Fundaţia pentru SMURD şi Inspectoratul General de Aviaţie (IGAv) parteneriatul pentru susţinerea intervenţiilor medicale de urgenţă pe cale aeriană, a deplasării personalului şi transportarea victimelor. Valoarea investiției companiei în cei şase ani de parteneriat depășește 850.000 de dolari.

“Suntem alături de salvatori, fie ei oameni sau instituții și ne implicăm de mai mulți ani în dezvoltarea sectorului de sănătate din România, prin acest parteneriat și altele asemănătoare. Ca exemple – anul acesta am finalizat modernizarea și dotarea cu aparatura a dispeceratului integrat ISU-Ambulanţă Neamţ, în 2013 am contribuit la înființarea primului centrul regional de pregătire în primul ajutor calificat și descarcerare din zona Dobrogea, iar angajamentul nostru pe termen lung față de societate și comunități continuă și în anii următori”, declară Azamat Zhangulov, Vicepreședinte Senior al KMG International.

„Implicarea responsabilă a Rompetrol Rafinare în sprijinirea activităţii desfășurate cu elicopterele SMURD înseamnă, în fiecare an, o colaborare de impact, care conduce în mod cert la salvarea unui număr mai mare de vieți omenești. Activitatea aero-medicală a SMURD este una destinată asigurării intervențiilor de urgență, de înaltă competență, pentru toți pacienții aflați în stare critică. Această activitate nu ar fi fost posibilă fără colaborarea directă cu Inspectoratul General de Aviație şi va fi mult mai consistentă prin sprijinul acordat de Rompetrol”, a declarat Raed Arafat, Președintele Consiliului director, Fundația pentru SMURD.

Începând cu anul 2008, Serviciul Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare (SMURD) a efectuat intervenţii aeriene de urgenţă la nivel naţional, contribuind astfel la transportarea şi salvarea unui număr de peste 6.000 de persoane rănite. În 2014, în cadrul punctelor de operare aeromedicală beneficiare ale sponsorizării acordate de Rompetrol Rafinare, au fost efectuate 254 intervenţii, însumând 373 ore de zbor.

Inspectoratul General de Aviaţie are o contribuţie importantă în cadrul acţiunilor SMURD prin operarea elicopterelor, cât şi prin asigurarea accesului rapid în cadrul intervenţiilor prin utilizarea tuturor structurilor sale teritoriale. Carburantul JetA1 este folosit pentru operarea elicopterelor și avioanelor, și este produs de Rafinăria Petromidia începând cu anul 1984, fiind certificat conform standardelor din domeniu.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *