Acasă » Interes general » Strabag marchează 30 de ani în România, se angajează să atingă net-zero în 2040

Strabag marchează 30 de ani în România, se angajează să atingă net-zero în 2040

26 septembrie 2024
ESG
Bogdan Tudorache

Strabag SE, grup tehnologic european listat la bursă, specializat în servicii de construcții, marchează 30 de ani de activitate în România reafirmându-și angajamentul față de sustenabilitate și față de campania „Work on Progress”. Obiectivul central al acestei inițiative este atingerea neutralității climatice până în 2040, de-a lungul întregului lanț valoric, prin adoptarea unor soluții digitale, inovatoare și ecologice.

În contextul în care aproximativ 38% din emisiile globale de CO2 provin din sectorul construcțiilor, Strabag și-a asumat – alături de partenerii săi externi – un rol de lider în transformarea acestei industrii. Strategia de decarbonizare a companiei se concentrează pe folosirea materialelor ecologice, eficientizarea resurselor și reciclabilitatea acestora, precum și pe proiectarea inteligentă pentru a limita pierderile și a reduce efectele asupra mediului. Compania investește în prezent în peste 250 de proiecte de inovație și 400 de inițiative de sustenabilitate.

„Într-o industrie care de multe ori se concentrează doar pe lucruri tangibile – drumuri, clădiri și infrastructură – Strabag a văzut întotdeauna mai departe. Pentru Strabag, cele mai importante elemente de construcție nu sunt betonul sau oțelul, ci oamenii săi. Suntem o companie care înțelege valoarea fiecărui individ, o companie care susține diversitatea, incluziunea și egalitatea la fiecare nivel. Oamenii de la Strabag reprezintă peste 140 de națiuni, întruchipând etosul companiei de colaborare globală și conexiune locală, și suntem mândri că românii și România sunt parte din călătoria noastră”, a declarat Alfred Watzl, membru al Consiliului de Administrație Strabag SE.

„În cei 30 de ani de activitate pe piața din România, ceea ce ne-a diferențiat este tocmai capacitatea noastră de a ne adapta și de a inova. Fie că vorbim despre adoptarea noilor tehnologii, abordarea unor proiecte complexe sau găsirea celor mai bune soluții pentru a conecta oameni și locuri, Strabag a fost mereu pregătită să facă față oricărei provocări”, a adăugat Patrick Hopfgartner, Director General Strabag România.

Prezentă în România de 30 de ani, unde are în jur de 2.000 de angajați, Strabag a contribuit semnificativ la modernizarea infrastructurii naționale și la modelarea peisajului urban.

La aceste se adaugă proiecte de infrastructură feroviară.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *