Acasă » Petrol și Gaze » E.ON Energie România își menține obligațiile asumate în relația cu clienții săi

E.ON Energie România își menține obligațiile asumate în relația cu clienții săi

24 decembrie 2024
Distribuţie
energynomics

E.ON Energie România anunță că își menține angajamentele asumate și respectă toate condițiile prevăzute în contractele încheiate cu clienții, aceștia nefiind afectați în vreun fel de posibila schimbare a acționarului majoritar, conform unui comunicat.

În cazul finalizării, tranzacția are efecte la nivel de acționariat, fără impact asupra operațiunilor, contractelor sau obligațiilor asumate de E.ON Energie România. Toate contractele existente sunt și vor rămâne valabile, iar clienții pot avea încredere că obligațiile contractuale și calitatea serviciilor oferite vor fi respectate în totalitate.

Pe lângă activitatea de furnizare gaze naturale și energie electrică, E.ON Energie România va continua să dezvolte servicii și produse inovatoare, care să răspundă celor mai înalte standarde de eficiență energetică.

Prin intermediul echipelor de specialiști, compania va continua să ofere și să dezvolte servicii și produse de eficiență energetică, care să îi ajute pe clienți să își optimizeze consumul de energie, fără a-și reduce confortul.

„Avem un portofoliu de peste 3,5 milioane de clienți, iar mai bine de un sfert dintre aceștia au optat pentru soluțiile noastre de eficiență energetică. Peste 2 milioane de clienți își gestionează contractele online, iar 1,7 milioane au ales factura electronică. Le mulțumim clienților pentru alegerile făcute și îi asigurăm că vom continua să le oferim cele mai bune soluții energetice și de furnizare, respectând, la fel ca până acum, angajamentele și clauzele contractuale”, spune Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.

E.ON Energie România a instalat 3.500 de sisteme fotovoltaice la clienții rezidențiali în programul Casa Verde 2023, acoperind cu succes toți clienții cu dosar validat AFM care au selectat E.ON în sesiunea 2023.

La actuala ediție a programului, E.ON Energie România asigură instalarea, în maximum șase luni, a soluției complete cu panouri fotovoltaice și sistem de stocare a energiei pentru primii 3.000 de clienți care selectează E.ON în platforma AFM. Compania are alocate pentru acest program peste 50 de echipe interne și partenere pe teritoriul întregii țări și peste 30 de ingineri E.ON experți în proiectarea și instalarea sistemelor fotovoltaice care monitorizează atent toate echipele de instalare.

Soluția E.ON, dedicată programului Casa Verde, este una la cheie – specialiștii fiind cei care evaluează locul de consum, întocmesc proiectul tehnic, obțin avizele necesare, instalează sistemul centralei fotovoltaice, și, după finalizarea procesului, se ocupă de obținerea dosarului de prosumator.

Până în prezent, peste 59.000 de clienți au ales soluția de încălzire E.ON Life, cu centrale cu condensare. Centralele au o eficiență de 108% și pot aduce o economie la consum de până la 30%, în anumite condiții de utilizare. Compania asigură servicii all-inclusive: de la transport, instalare și punere în funcțiune, la verificări și revizii periodice obligatorii și intervenții pentru urgențe 24/7, precum și posibilitatea de a plăti în rate cu avans zero.

În medie, anual, circa 160.000 de clienți ai E.ON Energie România aleg să își facă un cont pe E.ON Myline pentru ușurința și rapiditatea pe care le oferă platforma în ceea ce privește gestionarea contractelor de energie electrică/gaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat, facturării și plății, respectiv accesul la informații actualizate și oferte personalizate de soluții de eficiență energetică. La acest moment, peste 2,18 milioane de clienți rezidențiali sunt înregistrați pe platforma online (66%), iar peste 1,77 milioane de clienți rezidențiali au optat pentru factura electronică.

”E.ON Energie România va continua să dezvolte și să ofere produse de furnizare și soluții personalizate de încălzire (centrale termice în condensare și pompe de căldură), climatizare (E.ON Cool), producere de energie și asistență tehnică, dar și noi facilități pentru platforma digitală, toate acestea în scopul sprijinirii clienților care să își poată reduce cheltuielile cu energia și, totodată, să își gestioneze cât mai simplu și rapid contractele”, susțin oficialii companiei.

”Așadar, clienții E.ON Energie România pot sta liniștiți: schimbarea posibilă a acționarului companiei nu schimbă cu nimic modul în care operăm. Vom continua să furnizăm energie și să oferim soluțiile care au convins deja peste 3,5 milioane de clienți. Contractele rămân valabile, serviciile funcționează ca până acum, iar toate promisiunile făcute vor fi respectate.

Încurajăm clienții să nu se lase influențați de zvonuri și să solicite informații și clarificări direct de la reprezentanții E.ON Energie România. Suntem disponibili să oferim sprijin, lămuriri și asistență prin canalele noastre oficiale de comunicare”, au mai spus reprezentanții E.ON.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *