Acasă » Electricitate » Digi Energy crește pe segmentul micilor consumatori casnici

Digi Energy crește pe segmentul micilor consumatori casnici

25 martie 2018
Electricitate
energynomics

RCS-RDS a intrat pe piața de energie electrică, în concurență cu alți furnizori, la fel cum a făcut-o și pe alte piețe: prețuri agresive. Până la final de 2017, și-a triplat numărul de clienți pentru Digi Energy.

Însă cantitatea de energie furnizată în total de companie a scăzut la jumătate. Asta pentru că a renunţat la consumatori comerciali mari. RCS-RDS a reușit în 2017 să-și asigure 70.698 de clienți pentru Digi Energy, conform Playtech.ro.

Numărul este de peste trei ori mai mare decât la începutul anului: 22.314 clienţi casnici. Când vine vorba de clienți comerciali mari, pentru RCS-RDS cifrele indică o tedință diferită. De la 272 de clienți, la început de 2017, a ajuns la doar 24 la finalul anului. În aceeași notă, Digi Energy a renunțat la clienţii non-casnici mici, de la 16.193, la începutul anului, la 7.073, la final de 2017.

RCS-RDS și-a schimbat strategia și, deocamdată, rămâne un jucător mic, dar pare să se axeze doar pe consumatorii casnici, un segment pe care Digi Energy își va concentra atenția și în 2018.

Tags:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *