Acasă » Interes general » România pierde din nou VW în favoarea Bulgariei sau Turciei

România pierde din nou VW în favoarea Bulgariei sau Turciei

14 aprilie 2019
Interes general
Bogdan Tudorache

Deși România se afla pe lista VW pentru o nouă fabrică, se pare că a pierdut din nou, de data aceasta pentru Bulgaria sau Turcia.

Acum două săptămâni a devenit clar că doar două țări au rămas în cursa pentru noua fabrică Volkswagen din Europa de Est. Acum există informați și cu privire la care sunt acestea. Potrivit agenției germane de știri dpa, citată de Handelsblatt, alegerea a fost redusă la Bulgaria și Turcia, raportează money.bg

Alegerea finală, totuși, nu a avut loc, iar după Paște există o ședință a Consiliului de Supraveghere al gigantului auto pe această temă. Potrivit publicațiilor anterioare din presa germană, decizia privind noua unitate de producție va fi luată în luna mai, potrivit novinite.com.

Cu toate acestea, pentru unii analiști, vizita președintelui german Frank-Walter Steinmeier, care s-a încheiat săptămâna trecută, este un semn de înclinare a balanței în favoarea Bulgariei. Una dintre cele mai mari publicații germane, Sueddeutsche Zeitung, titrează, în urma vizitei, „It’s All Not Random”, luând vizita ca pe un semnal. În timpul vizitei, Steinmeier avut întâlniri cu oficialii bulgari în două orașe care se află în cursa pentru o fabrică bulgară pentru VW – Sofia și Plovdiv.

Cu toate acestea, trebuie remarcat că, în timpul vizitei sale oficiale în Bulgaria, președintele german (aproape) nu a comentat acest subiect, iar observațiile sale au rămas vagi.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *