Acasă » Petrol și Gaze » Rompetrol ajunge la circa 940 de benzinării, vânzările cresc cu 7%

Rompetrol ajunge la circa 940 de benzinării, vânzările cresc cu 7%

22 august 2019
Consumatori
Bogdan Tudorache

Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului KMG International în România, a deschis o nouă stație sub franciza Rompetrol Partener în comuna Pătrăuți, judeţul Suceava. Stația a necesitat investiții de 1,5 milioane de dolari. În același timp, compania a anunțat o creștere a vânzărilor de carburanți cu 7%.

Rompetrol Downstream opera la final lunii iulie 939 de puncte de comercializare a carburanților (stații proprii, stații Rompetrol Partner, stații Rompetrol Expres, baze interne de 9 și 20 de metri cubi), în creștere cu 70 de unități comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La acestea se adaugă și 6 depozite de carburanți (Arad, Craiova, Mogoșoaia, Simleul Silvaniei, Vatra Dornei și Zărnești), dar și cele 3 stații de îmbuteliere a gazului petrolier lichefiat (Bacău, Arad și Pantelimon).

”Planul pentru următorii 5 ani este să parafăm cel puțin 7 parteneriate noi în fiecare an. Este un ritm alert, dar realizabil…”, a spus Serghei Șevcenco, director general al Rompetrol Downstream.

Vânzări de retail în creștere cu 8%

Rompetrol Downstream împreună cu Rompetrol Gas au reușit în perioada ianuarie – iunie 2019 o creștere cu 7% a cantităților totale de carburanți comercializați (benzină, motorină, GPL) pe plan intern.

Pe segmentul de retail, companiile au consemnat în primele luni ale lui 2019 o majorare cu 8% vânzărilor. Evoluția a fost susținută de proiectele de dezvoltare intensivă si extensivă, marketing, dar și de o creștere importantă pe segmentul NFR (non-fuel retail), care au dus la optimizarea și reducerea costurilor operaționale.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *