TeraSteel, unul dintre cei mai importanți producători de panouri termoizolante, structuri zincate și hale la cheie din zona Europei Centrale și de Est (CEE), a înregistrat exporturi de 58% din cifra de afaceri în 2019 și continuă planurile de dezvoltare, atât pe piața din România, cât și pe cea din Serbia.
Cifrele la nivelul primului trimestru se aliniază strategiei aprobate, atât în ceea ce privește vânzările interne, cât și exportul, conform unui comunicat remis energynomics.ro. “Promovăm exportul pentru a reduce dependența României de importuri si pentru a reduce deficitul comercial care este in acest moment de peste 15 miliarde de euro. În pofida virusului COVID-19 care blochează spațiul media și atenția cetățenilor, angajații noștri din România, Slovacia, Ungaria, Macedonia, Polonia, Ucraina, Bosnia & Herțegovina și Serbia își continuă în mod normal activitatea de producție, vânzare și distribuție. În primele trei luni din an, atenția noastră a fost să ne îndeplinim cifrele bugetate, aducându-ne astfel aportul la dezvoltarea economică a țării, deoarece România trebuie să meargă înainte”, a declarat Cosmin Pătroiu, director general TeraSteel.
În 2019, TeraSteel România și Serbia au înregistrat cea mai bună marjă de profitabilitate dintre companiile Grupului TeraPlast. Cifra de afaceri a segmentului de panouri termoizolante a crescut cu 18% față de anul precedent, ajungând la 308,8 milioane de lei. În ceea ce privește EBITDA, aceasta a înregistrat o creștere de 42% față de 2018, până la 37,6 milioane de lei.
Pentru 2020, TeraSteel România și Serbia își propun o cifră de afaceri de peste 350 milioane de lei și o EBITDA de peste 44 milioane de lei. Totodată, compania își continuă direcția de dezvoltare a prezenței regionale prin consolidarea și extinderea rețelei de distribuție.