Având în vedere situația creată la nivel național ca urmare a răspândirii virusului de tip COVID-19, precum și impactul socio-economic asupra companiei – ELCEN fiind principalul furnizor de căldură și apă caldă pentru bucureșteni, precum și un important element de siguranță națională prin producerea și livrarea energiei electrice în Sistemul Energetic Național – s-a implementat la nivelul societății un plan de continuitate a activității ce vizează protecția personalului și asigurarea continuității producției de energie electrică și termică, a anunțat compania.
”Activitatea operațională a ELCEN nu este perturbată de evoluția COVID-19 în România. Nu există persoane infectate cu COVID-19 la nivelul companiei. 28 persoane s-au autoizolat în prezent la domiciliu întrucât au revenit din concediu din zone situate în afara țării sau au intrat în contact cu persoane ce au revenit recent din afara României”, se arată în comunicatul companiei.
”ELCEN este o infrastructură critică, un element determinant pentru menținerea stării de stabilitate și securitate atât din punct de vedere social, cât și economic. În consecință, orice disfuncții sau vulnerabilități ce implică perturbarea activității pot avea consecințe critice asupra vieții economico-sociale.
În strânsă legătură cu Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, precum și cu celelalte autorități abilitate, ELCEN, prin grupul de lucru format pentru supravegherea, gestionarea, prevenirea și atenuarea posibilelor efecte ale COVID-19, depune toate eforturile pentru a-și proteja proprii angajați și pentru a furniza în condiții de siguranță energie electrică și termică”.