Acasă » Interes general » În mod online – ca instrument; informație factuală, echilibru și dialog – ca priorități

În mod online – ca instrument; informație factuală, echilibru și dialog – ca priorități

19 martie 2020
Interes general
Gabriel Avăcăriței

În perioadele de criză, pozițiile extreme domină centrul dezbaterii publice. În parte pentru că viața însăși se încarcă de termeni și realități implauzibile până mai ieri: stare de urgență, carantină, penurie de medicamente sau produse de bază. În mare parte, însă, pentru că interpretările extreme nu sunt tratate cu aceeași relaxare și fermitate ca în vremuri normale – și pe bună dreptate, cei mai rezonabili dintre noi au și ei propriile temeri și incertitudini, probabil mai multe decât extremiștii.

Cu toate acestea, dialogul rațional și întâlnirea ideilor trebuie să continue, tot astfel cum comunicarea de afaceri trebuie menținută; pentru a păstra cât mai mult din normalitatea generatoare de bunăstare, așa cum o știm de dinainte de criză, dar și pentru a pregăti perioada de după sau chiar noua normalitate pe care o căutăm.

Energynomics va continua să ofere servicii de comunicare B2B și cea mai bună selecție de știri relevante pentru companiile și decidenții din industria energetică. www.energynomics.ro își propune să rămână principalul loc de întâlnire a specialiștilor din industria energetică și singurul portal B2B dedicat strict comunității energetice.

Mai mult online

Dincolo de impactul direct al Covid-19, măsurile de prevenție și în principal „distanțarea socială” au schimbat complet modul de lucru în toate domeniile de activitate.

„Business as usual” nu mai este posibil, așa că, accelerat, ne mutăm cu toții în mediul electronic. De vineri, 13 martie 2020, toată echipa Energynomics lucrează de acasă, iar întâlnirile și sesiunile de lucru se realizează doar online pe durata stării de urgență. Ținând cont de situația din prezent și înțelegând că este necesar să evităm cu maximă responsabilitate și precauție orice risc, am decis amânarea evenimentelor Energynomics din perioada următoare. Vom reveni cu noile date de îndată ce ne vom asigura că putem lua toate măsurile de precauție necesare pentru sănătatea si confortul partenerilor noștri.

În câteva zile, vom lansa ediția cu numărul 26 a publicației Energynomics Magazine, încă 184 de pagini tipărite la cele mai ridicate standarde de calitate. În mod excepțional, vom amâna distribuția fizică a revistei pentru momentul în care vom putea asigura eliminarea oricărui risc de contaminare, dar vom oferi acces liber la varianta electronică. Toate edițiile anterioare sunt deja disponibile AICI.

Totodată, Energynomics vă propune noi instrumente de comunicare în afaceri și vrea să afle care forme sunt mai potrivite pentru dumneavoastră:

  • Interviu Video
  • Webinar
  • Atelier Online
  • Video conferințe online

Vă invităm să răspundeți la întrebările din sondajul de opinie

COMUNICAREA DE BUSINESS

Urmăriți în continuare mesajele noastre pentru a fi la curent cu noutățile pe care le pregătim, adaptate la noul mod de lucru, online și de la distanță.

Pentru mai multe informații, nu ezitați să ne scrieți la [email protected]!

Autor: Gabriel Avăcăriței

Jurnalist experimentat atât în mass-media tradiționale, cât și în cele noi, Gabriel este redactorul șef al Energynomics din 2013. Excelentele sale abilități de comunicare, organizare a informației și editare sunt puse la treabă zi de zi, pentru a dezvolta proiectele platformei de comunicare Energynomics: site-ul, revista și evenimentele proprii.

Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *