MOL România, companie membră a grupului MOL, a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 979 milioane de euro, mai mare cu 5,1% faţă de nivelul afacerilor înregistrat în 2012. Profitul a sărit de 20 milioane de euro, după ce în 2012 a fost de 17 milioane de euro.
Potrivit datelor companiei, creșterea cu 7% a vânzărilor totale a crescut cifra de afaceri de la 931 milioane de euro la valorile actuale. „Principalul motiv pentru majorarea cifrei de vânzări este creșterea volumelor vândute. Totalul vânzărilor de retail ale MOL România în 2013 în volum (inclusiv carburanți, GPL și lubrifianți) a crescut cu 7%, la 503.000 tone, comparativ cu 469.000 tone în 2012”, arată distribuitorul de carburanți.
Vânzările de motorină au fost de circa 365.000 de tone, în urcare cu 8% comparativ cu 2012, în timp ce vânzările de benzină au fost de 133.000 de tone, mai mari cu 6%. Acestea se situează peste media pieței din ultimii ani, menționează managementul companiei. MOL România și-a extins rețeaua în ultimul an cu 12 benzinării, având acum 147 de stații.
„[…] vom continua investițiile în operațiunile downstream, inclusiv în dezvoltarea lanțului logistic”, mai spune compania, care a alocat mai bine de 10 milioane de euro pentru investiții în acest an. Compania arată că în perioada 1996-2013 a investit peste 400 milioane de dolari în România.