Primii 479 de consumatori au sunat joi la call-center-ul Autorităţii Naţionale de Reglementare în Energie (ANRE), în prima zi în care acest serviciu a funcţionat, au declarat, pentru Agerpres, reprezentanţii instituţiei.
Principalele întrebări ale oamenilor au fost legate de preţul energiei de la 1 ianuarie, în cazul în care nu trec în piaţa concurenţială.
De asemenea, unii consumatori au întrebat cum se poate folosi comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE, iar alţii au semnalat că furnizorii răspund greu la cererile de ofertă concurenţială.
Majoritatea celor care au sunat au fost persoane în vârstă, cea mai bătrână persoană având 89 de ani.
Deocamdată, cei care răspund la telefon sunt experţii ANRE, însă instituţia se pregăteşte să externalizeze acest serviciu.
Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie (ANRE) a dat în folosinţă, ieri, un call-center pentru a veni în ajutorul consumatorilor interesaţi de liberalizarea pieţei de electricitate.