ABB și Nobel Media au anunțat încheierea unui parteneriat internațional care reunește două organizații respectate și angajate în dezvoltarea inovației, educației și cercetării științifice, ABB devenind astfel parte a unui grup select de Parteneri Internaționali Nobel.
Nobel Media, o entitate din cadrul Fundației Nobel, extinde accesul la Premiul Nobel pentru milioane de oameni din întreaga lume prin evenimente inspiraționale, media digitală, expoziții speciale și activități legate de moștenirea lui Alfred Nobel cât și de realizările laureaților Nobel. Prin intermediul acestor activități și evenimente – incluzând întâlnirile globale Nobel Prize Dialogue – Nobel Media ajunge la și angrenează studenți, factori de decizie și un public general curios din întreaga lume.
Parteneriatul ABB-Nobel Media își propune să împărtășească cunoștințele într-un mod larg, să inspire oamenii să se implice în știință și să aducă lumină asupra celor mai mari provocări ale vremurilor noastre. În calitate de lider în tehnologia de pionierat, ABB va aduce experiență și angajament profunde în domeniul științei și inovării în cadrul parteneriatului.
CEO-ul ABB, Ulrich Spiesshofer, a comentat: „Suntem încântați să devenim partener internațional Nobel pentru a sărbători vizionarii care au un impact asupra lumii și care scriu viitorul. Nobel și ABB împărtășesc un angajament profund față de inovație și de puterea ideilor și suntem inspirați de această ocazie pentru a pune in lumină munca inovatoare a laureaților Nobel, pentru a sărbători știința și descoperirea și pentru a inspira generațiile viitoare de pionieri extraordinari. Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm îndeaproape cu Nobel și să îi implicăm pe clienții noștri, pe angajați și comunitățile din întreaga lume în acest efort extraordinar „.
Johan Söderström, Managing Director pentru ABB Suedia a adăugat: „Parteneriatul cu una dintre cele mai importante instituții din țara noastră reprezintă un privilegiu pentru noi toți la ABB. Suntem incantati sa exploram evenimentele, activitatile si angajamentele alături de cei mai buni oameni de stiinta din lume. Acest parteneriat ne întărește totodată și angajamentul față de generațiile mai tinere „.
„Premiul Nobel reprezintă puterea ideilor și crearea unei lumi mai bune prin intermediul cunoașterii și științei. Angajamentul pentru promovarea acestor valori este mai important ca niciodată, o responsabilitate pe care o împărtășim cu ABB „, a declarat Mattias Fyrenius, director executiv al Nobel Media. „Pentru a face față celor mai mari provocări ale momentului actual, consolidarea legăturilor dintre comunitatea de afaceri, factorii de decizie politică și mediul academic este esențială, ceea ce mă face mândru să anunț parteneriatul cu ABB”.
Evenimentele și activitățile organizate de Nobel Media includ conferințe care provoaca gândirea, lecturi și expoziții la nivel mondial, precum și transmiterea conținutului prin canale digitale care beneficiază de un impact major. Următorul Dialog al Premiului Nobel – care reunește laureații Nobel, oameni de știință la nivel mondial, factori de decizie politică și lideri din întreaga lume – va avea loc la Santiago, Chile, la jumătatea lunii ianuarie 2019.