După un deceniu de activitate în sectorul de leasing operațional de autovehicule în România, ALD Automotive deținea în septembrie 2015 o cotă de piață de 17%, o flotă auto de 8.864 vehicule și un portofoliu de 320 de clienți, anunță un comunicat de presă al companiei.
ALD Automotive amintește că în cei 10 ani de activitate a lansat aplicaţii mobile dedicate, a creat primul produs de leasing operaţional White Label din România și a fost prima companie de profil care a livrat o flotă de mașini electrice unui client.
„Inovaţia, sustenabilitatea şi calitatea sunt valorile cheie ale ALD Automotive, după care ne ghidăm activitatea atât la nivel local, cât şi internaţional. În cei 10 ani de când activăm în România ne-am lăsat cu siguranţă amprenta asupra nivelului de profesionalism al pieţei, asupra diversităţii serviciilor şi a calitaţii programelor de customer care oferite clienţilor. Ne-am asumat rolul de formator al pietei şi am făcut promisiuni pe termen lung partenerilor noştri, cărora vreau să le mulţumesc pentru încrederea acordată de-a lungul timpului. În viitor ne dorim sa continuăm să influenţăm piaţa din poziţia noastră de lideri şi ne concentrăm pe oferirea de servicii inovatoare, fiind întotdeauna cu un pas înaintea tendinţelor pieţei.”, spune Shane Dowling, General Manager ALD Automotive România.
“ALD Automotive și agenția de cercetare Nielsen au realizat primul studiu din România care explorează atitudinile managerilor în legătură cu serviciile de leasing operațional, luând în considerare peste 400 de companii care operează pe piața din România. În consecinţă, în 2015, ALD Automotive s-a orientat către una dintre cele mai importante nișe – IMM-urile. Astfel, alături de Toyota, ALD Automotive a creat Toyota All Inclusive, primul produs White Label de pe piața românească.“, amintește comunicatul ALD.
În ce privește automatizarea afacerilor, ALD Automotive a creat ALD Mobile (o aplicație ce permite contactarea și geolocalizarea furnizorilor), ALD Net (o aplicatie de raportare online, disponibilă 24/7 managerilor de flote auto, care oferă analize în timp real pentru întreaga flota gestionată), şi ALD Carselector, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a configura, compara şi selecta maşina dintr-o bază de date de peste 4 700 de autovehicule multi-brand. În plus, clienţii companiei au fost primii care au beneficiat de o aplicație de call-center cu conectare la Internet, Visual IVR.