Acasă » Interes general » Ariston Thermo a încheiat anul 2020 cu o creștere a cifrei de afaceri de 18%

Ariston Thermo a încheiat anul 2020 cu o creștere a cifrei de afaceri de 18%

31 martie 2021
Interes general
energynomics

Ariston Thermo România, liderul pieței locale de centrale termice și boilere electrice, a încheiat anul 2020 cu o creștere a cifrei de afaceri de 18%, obținută pe fondul unor vânzări mai mari la toate gamele de produse din portofoliu, care includ centrale termice, boilere, pompe de căldură, termostate, sisteme solare și aparate de aere condiționat. Vânzările au fost susținute de redefinirea stilului de viață al oamenilor pe fondul pandemiei de Covid 19, dar și de creșterea înregistrată în segmentul construcțiilor.

„Anul 2020 a fost unul provocator pentru tot mediul de business, dar rezultatele Ariston Thermo România au rămas pozitive, ceea ce dovedește reziliența modelului nostru de afaceri, chiar și într-un context atât de greu de anticipat, cum a fost pandemia. După un debut foarte bun al anului 2020, restricțiile impuse în lunile martie și aprilie ne-au obligat să acordăm o atenție sporită siguranței angajaților și nevoii de a asigura un echilibru între grija față de aceștia și continuarea businessului în integralitatea sa. De asemenea, am luat măsuri pentru a strânge relațiile cu partenerii noștri tradiționali, înțelegând că toată piața are nevoie de solidaritate mai mult decât oricând”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Vânzările produselor de încălzire au fost influențate de reorientarea atenției consumatorilor către casă, dar și de o creștere susținută a sectorului construcțiilor

Creșterile au fost stimulate de schimbarea radicală a stilului de viață al oamenilor, pe fondul crizei sanitare. Oamenii au petrecut mai mult timp acasă, au acordat mai multă atenție căminului și dotării acestuia. Astfel, s-au înregistrat rezultate în creștere la vânzările de boilere și vânzările de centrale termice, două dintre segmentele principale ale companiei. De asemenea, a fost vizibilă concentrarea atenției consumatorilor pe mediul online, unde s-au efectuat mai multe vânzări comparativ cu anii precedenți.

Cea mai importantă creștere a fost înregistrată pe segmentul comercial: peste 40% pentru cazanele industriale ELCO de puteri mari și pompele de căldură. Creșterea a fost stimulată și de lansarea de noi produse pe acest segment. Astfel, portofoliul de produse ELCO Heating Solutions, un brand german, parte a grupului Ariston și destinat aplicațiilor comerciale și industriale, a fost consolidat cu noua gamă de cazane în condensare L Plus. Aceasta este formată din modelele murale THISION L PLUS și de cele de pardoseală TRIGON L PLUS, ce oferă performanțe ridicate, instalare adaptabilă oricărui tip de instalație și întreținere simplă. Ambele tipuri de echipamente termice includ produse eficiente energetic, cu emisii de noxe foarte reduse și cu o gamă variată de puteri adaptată oricărui tip de proiect comercial sau industrial.

„Începând din luna mai am asistat la o revenire continuă a vânzărilor și, grație unei strategii de afaceri adaptată contextului, am încheiat anul cu creștere pe toate gamele de produse. Mai mult, am profitat de creșterea pieței locale de construcții și am lansat o nouă gamă de cazane în condensare L Plus, sub marca ELCO, destinată proiectelor noi sau celor aflate în reabilitare. Suntem conștienți că efectele pandemiei se vor resimți și anul acesta și se vor reflecta în revenirea lentă a economiei. Rămânem atenți la evoluțiile pieței, astfel încât să fim pregătiți să valorificăm oportunitățile care vor apărea, cel mai probabil, în a doua jumătate a anului”, continuă Drăguleanu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *