Acasă » Regenerabile » Budweiser adaugă noul logo, de 100% energie regenerabilă, pe ambalaj

Budweiser adaugă noul logo, de 100% energie regenerabilă, pe ambalaj

29 martie 2018
Regenerabile
energynomics

AB InBev, compania-mamă a Anheuser-Busch și Budweiser, a anunțat planuri ambițioase de a cumpăra electricitate numai din surse regenerabile pentru operațiunile sale mondiale în următorii șapte ani. Primul pas va fi făcut de familia de mărci Budweiser, care include cel mai bine vândut brand din SUA, Bud Light.

Până în primăvara acestui an, toate operațiunile din cele 12 fabrici de bere Budweiser ale companiei din Statele Unite vor fi alimentate cu energie regenerabilă. Acest lucru va fi semnalat de un simbol pe etichetă care anunță „Energie regenerabilă 100%” între o pereche de paranteze și o baterie stilizată.

Fabricile Budweiser din afara S.U.A. vor trece ulterior la programul de energie regenerabilă 100%, cu toate produsele AB InBev programate să facă acest pas până în 2025, conform Packaging Digest.

Astfel, AB InBev se alătură companiilor de bunuri de consum cum ar fi Coca-Cola, Procter & Gamble, Mars și Pepsi, care au făcut angajamente importante în utilizarea energiei regenerabile. Astfel de promisiuni au devenit un mod de a câștiga cote de piață în rândul consumatorilor eco, în special în urma deciziei președintelui Trump de a se retrage din acordul climatic de la Paris.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *