Grupul CEZ în România a lansat colecția de vestimentație profesională made-to-measure pentru angajații din Centrele de Relații cu Clienții în contextul unui proces mai amplu de modernizare și reorganizare a acestora.
Circa 150 de salariați ai CEZ vor purta uniformele create de doi creatori vestimentari români: Iulia Radu (Depot 96) și Ionuț Marin (Viggo). Iulia Radu este recunoscută pentru dezvoltarea de vestimentație profesională pentru companii și instituții educaționale (Complexul Educațional Lauder Reut București), iar brandul Viggo este recunoscut drept Partener Oficial al Echipei Naționale de Fotbal a României.
„Proiectul a fost inspirat de colegii noștri din Centrele de Relații cu Clienții, cei care iau contact cu nevoile clienților noștri, din energia și devotamentul lor de a găsi cele mai bune soluții, zi de zi. Noua vestimentație reprezintă un instrument de adaptare la nevoile clienților, fiind o nouă modalitate de a începe un dialog cu aceștia, cu privire la valorile și specificul companiei”, a declarat Martin Zmelik, Country Manager grupul CEZ în România.
Parte din strategia de dezvoltare a relației cu clienții Grupului, proiectul este justificat de mai multe cercetări internaționale care arată că vestimentația unitară a angajaților din centrele de relații cu clienții influențează pozitiv imaginea companiei. Uniformele au rolul de a transmite și la nivel vizual profesionalismul și competența grupului CEZ în România, orientarea către client, ambiția de a deveni o companie flexibilă și inovatoare.
Ținutele vestimentare profesionale sunt personalizate cu însemnele companiei și cu motive tradiționale oltenești. Inspirația folclorică din zona Olteniei, care se regăsește atât în ținutele feminine, cât și în cele masculine, reafirmă preocuparea grupului CEZ în România pentru valorile locale. Fiind un proiect de afirmare a aprecierii pentru angajați, aceștia au luat parte la procesul de design, având posibilitatea de a alege motivul tradițional și diverse elemente ale uniformei. „Materialele folosite sunt de cea mai înaltă calitate, fiind alese în funcție de specificul activității angajaților din Centrele de Relații cu Clienții, pentru care confortul și versatilitatea vestimentației sunt importante la locul de muncă”, explică reprezentanții companiei, într-un comunicat de presă.
Inițiativa este o premieră pentru companiile energetice din România, dar și pentru companiile din grupul CEZ.
Parteneriatul cu designerii români reflectă dorința managementului CEZ din România de a susține companiile locale și de a-i implica în programul de întărire a imaginii de brand inclusiv pe beneficiarii imediați ai uniformelor create special pentru și împreună cu ei.
Întregul proces de reorganizare este construit în jurul ideii de grijă personalizată, atât pentru angajați, cât și pentru clienți. Modernizarea Centrelor de Relații cu Clienții presupune împărțirea acestora în 3 zone de interes (Vânzări, Gestiune clienți și Distribuția energiei electrice), în funcție de specificul solicitărilor din partea clienților și implementarea unui sistem de feedback, pentru îmbunătățirea fluxului de informații primite de la clienți cu privirea la activitatea grupului în România.