CEZ, companie care a realizat 9 sisteme de panouri fotovoltaice care au adus inovația la liceele din cadrul programului Ucenic Electrician și din afara acestuia, precum și proiectul care promovează unele dintre cele mai valoroase construcții din Oltenia și platforma care a oferit acces la educație digitalizată copiilor din medii defavorizate, a primit pentru proiectele sale premiul Gold Recognition, din cadrul Community Index.
„Anul 2020 ne-a ancorat și mai mult în realitate, fapt dovedit de fiecare inițiativă premiată pentru impactul adus în comunitate. Am pus în operă proiecte tradiționale sau inițiative la început de drum în ritm alert, într-un context diferit, fără să ne pierdem substanța și optimismul. Le mulțumesc celor care și-au pus amprenta de bine în aceste proiecte și îi asigur că și 2021 ne rezervă ținte ambițioase”, a declarat Angelica Barbu, Director Comunicare & Marketing CEZ România.
În 2020, Grupul CEZ în România a investit peste 4,17 milioane de lei în proiecte de responsabilitate socială dedicate beneficiarilor din Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Vâlcea, Teleorman, Olt, Constanța, Caraș-Severin, Iași și Timiș. Direcțiile strategice de CSR (sănătate și wellbeing, educație, mediu și dezvoltarea locală) au fost completate de acțiuni constante care au avut rolul de a sprijini comunitatea locală și grupurile vulnerabile să depășească provocările pandemiei.
Community Index pune accent pe bune practici și proiecte strategice care se concentrează pe aspecte precum implicarea părților interesate sau măsurarea impactului pe termen mediu și lung.