În contextul liberalizării pieței de energie electrică, furnizorul CEZ Vânzare a fost primul mare fuznizor care a anunțat că oferă un răgaz de trei luni clienților săi pentru a studia ofertele CEZ: Potrivit unui comunicat de presă, în cazul în care aceștia depun oferta CEZ semnată până la data de 31 martie 2021, furnizorul va emite o factură de discount pentru perioada în care s-a aplicat prețul nou de Serviciu Universal astfel încât în perioada 01.01.2021 – 31.03.2021 clienții beneficiază de prețul negociat conform noului contract semnat.
O măsură similară a fost impusă tuturor furnizorilor de către reglementator – Autoritatea Națională pentru Reglementare în Energie (ANRE), dar numai până la finalul lunii ianuarie. Zoltan Nagy-Bege, vicepreşedintele ANRE, a declarat pentru Agerpres, că pe 15 ianuarie va fi aprobată în Comitetul de reglementare a Autorității prelungirea acestui termen până pe 3 martie.
CEZ Vânzare precizează că informările și ofertele au fost transmise clienților CEZ atât online cât și în format fizic, iar o a doua tranșă de informări urmează sa fie transmisă în perioada 11-17 ianuarie, astfel încât toți clienții casnici cu contracte reglementate vor primi ofertele detaliate. Nu este deci necesară deplasarea în avans la Centrele de Relații cu Clienții.
Clienții care vor dori încheierea unui contract concurențial în Centrele de Relații cu Clienții CEZ sunt îndemnați că tipărească, să completeze și să prezinte oferta specialistului CEZ, pentru ca procesul de înregistrare să se facă simplu și rapid.
Ofertele CEZ Vânzare
CEZ Vânzare a pregătit un portofoliu de produse de energie, care include și produse cu sau fără abonament lunar, cu servicii de asistență de urgență pentru casă sau cu termostat inteligent inclus, cu ajutorul căruia consumatorii pot controla de oriunde temperatura casei dar și costurile cu energia electrică.
De asemenea, pentru a încuraja contractarea online, în contextul epidemiologic actual, CEZ Vânzare a dezvoltat un produs exclusiv online CEZ Verde Online, care oferă 100% energie regenerabilă, la un preț special.
CEZ Vânzare pune la dispoziție clienților mai multe canalele de comunicare alternative, între care
- Portalul și aplicația mobilă MY CEZ – mai multe informații despre funcționalități puteți găsi aici
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informații comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00-20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
- Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/, este disponibil luni-vineri, în intervalul orar 08:00-20:00, sâmbătă-duminică 08:00-16:00