Clienţii CEZ cu vârste de peste 65 de ani vor putea lua legătura cu furnizorul CEZ Vânzare prin intermediul unei noi linii telefonice, în intervalul orar 8:00 – 20:00, disponibilă până la jumătatea lunii iunie 2020, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Totodată, furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare le recomandă clienţilor săi să apeleze la canalele alternative de comunicare pentru soluţionarea tuturor solicitărilor în relaţia cu furnizorul.
„Pentru clienţii de peste 65 de ani, CEZ Vânzare a pregătit un număr de telefon dedicat, cu tarif normal în reţelele naţionale: 0318 222 842. Apelarea numărului dedicat clienţilor de peste 65 de ani va face legătura directă cu un operator de call center, fără a mai intra în meniul IVR Dynamic (asistentul vocal interactiv). Ideea de a le oferi clienţilor cu vârsta peste 65 de ani o modalitate nouă de a dialoga cu furnizorul CEZ Vânzare a venit ca o măsură suplimentară de protecţie a acestei categorii de clienţi în contextul CoVid – 19, dar şi o opţiune care le asigură informaţiile de care au nevoie”, se menţionează în comunicat, potrivit Agerpres.
Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare).