Auchan România integrează sustenabilitatea în strategia de afaceri
Auchan România demonstrează că sustenabilitatea nu este doar un concept, ci un pilon central al strategiei sale de afaceri. Prin…
Strategia de afaceri Gamesa Planul -Business 2013-2015- va aborda situația imediată în timp ce pune bazele să iasă mai puternică, într-o poziție de conducere în industria eoliană, prin următoarele strategii și acțiuni:
menținerea profitabilității, menținând în același timp flexibilitatea necesară pentru a continua în creștere
consolidarea bilanțului prin reducerea datoriei; susținut de un nou model de administrare a afacerii de dezvoltare parc eolian și vânzare, ceea ce va permite companiei să continue să funcționeze acest loc fără capitaluri proprii consuma
concentrându-se pe pietele-cheie de creștere și segmente: (O & M) serviciile de exploatare și întreținere
răspunde la cererea și continuă să ofere soluții tehnologice competitive (costul energiei): lansarea a două noi platforme - 2,5 MW și 5 MW (onshore si offshore).