Continental, unul dintre cei mai mari furnizori de piese pentru automobile din Europa, crește investițiile în mobilitate electrică, dar a decis să nu se implice în producția de celule de baterii. „Viitorul este clar electric. Suntem convinși de acest lucru”, a spus Andreas Wolf, șeful diviziei Powertrain de la Continental, according to cleanenergywire.com.
Schimbarea se datorează „întăririi țintelor politice care duc la o piață din ce în ce mai disruptivă, în care viitoarele tehnologii sunt determinate de reglementări”, a adăugat compania. În același timp, Continental va reduce investițiile în tehnologia motoarelor cu ardere internă.
Mișcarea Continental este „remarcabilă pentru o companie de obicei conservatoare”, scrie cotidianul de afaceri Handelsblatt, sub titlul „Continental își ia rămas bun de la motorul cu ardere”, potrivit CLEW.
Serviciul de știri electrive.com a menționat, totuși, că, în pofida aserțiunilor anterioare, Continental nu ar intra în producția de celule pentru baterii. ”După Bosch, un alt furnizor de top respinge astfel riscul producerii de celule de baterii”, scrie Chris Randall.