Electrica nu a trimis clienților industriali notificări de creștere a prețului, și nu au existat încă renegocieri de contracte, spun oficialii companiei.
„În piaţa liberă va fi o creştere de preţ pe care nu o va resimţi doar Electrica, în calitate de furnizor. E un fenomen. Este o piaţă liberă, cea a consumatorilor industriali, este concurenţă. Important este ce servicii în plus putem să aducem în aşa fel încât să-i convingem pe acei consumatori industriali să ne păstreze ca furnizori”, a spus Corina Popescu.
”Sunt anumiţi consumatori care pot lua, din păcate pentru România, nişte decizii pe baza unor emoţii. Acesta este şi motivul pentru care noi nu am notificat consumatorii, ci am aşteptat să vedem exact care este impactul, să îl evaluăm şi în acel moment să avem reacţii”, a spus Popescu.
În anul 2018, Electrica a obținut un profit net individual de 298 milioane RON, în creștere cu 15,4% față de nivelul anului 2017, în baza situațiilor financiare individuale auditate, și un profit net consolidat de 230 milioane RON, în creștere cu 34,3% față de 2017.