Cristina Mancaș, profesionist cu peste 15 ani de experiență în Resurse Umane, a preluat postul de HR Business Partner pentru Schneider Electric România şi Republica Moldova, după ce Miriana Matei a plecat de pe această poziție pentru a deveni Internal Communications Business Partnership Manager în cadrului Grupului.
Din noua sa poziție, Miriana Matei va contribui la dezvoltarea și implementarea campaniilor de comunicare internă la nivel global sau local. Ea a ocupat poziția pe care o părăsește acum din anul 2010. Hub-ul regional de suport clienți pe care l-a înființat și integrat în structura Grupului a generat creșterea numărului de angajați cu 60%, dezvoltarea unei oferte de 51 de beneficii pentru angajații companiei şi atingerea unui grad de retenție a angajaţilor de peste 92%, spun reprezentanții companiei.
„Miriana lasă în urmă o moștenire puternică, șase ani în care a inspirat transformarea organizaţiei locale într-o echipă performantă şi sustenabilă. Îi mulțumim pentru aceste rezultate și îi urăm succes în noua misiune din cadrul grupului! De asemenea, îi urăm bun venit Cristinei, un profesionist foarte apreciat în industria de HR, care sunt convinsă că va continua cu succes performanțele echipei de resurse umane și că va susține compania în îndeplinirea celor mai ambițioase obiective”, a declarat Florentina Totth, Preşedinte Schneider Electric România şi Republica Moldova.
Înainte de a se alătura echipei Schneider Electric, Cristina Mancaș a coordonat între 2013 și 2015 activitatea de recrutare pentru OMV Petrom, și programul de mobilitate internațională pentru expații din 17 țări ale grupului OMV. Anterior, a fost HR Project Manager pentru ING Bank (2011-2013), și a activat timp de 11 ani în cadrul Citibank, ca HR Generalist & Training Coordinator (2000-2004) și Senior HR Business Partner (2004-2011). Cristina Macaș va fi responsabilă de creionarea și implementarea strategiei de resurse umane a Schneider Electric România sub coordonarea Directorului HR pentru regiunea Europa de Sud Est, Maria Dima.