Acasă » Electricitate » CSR: Aur pentru “Biblioteca de Energie”, inițiativă CEZ în beneficiul celor cu deficiențe de vedere

CSR: Aur pentru “Biblioteca de Energie”, inițiativă CEZ în beneficiul celor cu deficiențe de vedere

28 noiembrie 2016
Distribuţie
energynomics

Ințiativa de responsabilitate socială corporativă (CSR) a Grupului CEZ în Romania de a pune la dispoziția celor peste 103.000 de persoane cu deficiențe de vedere din țară audiobookuri din literatura națională și internațională, prin intermediul Bibliotecii de Energie, a fost premiată în cadrul Galei Romanian PR Award cu Premiul PR pentru marketing – produse și servicii existente.

Proiectul Grupului CEZ în Romania, „Biblioteca de Energie”, lansat la începutul anului 2016, a primit două nominalizări la cea de-a XIV- a ediție a Galei Romanian PR Award. Prestigiosul juriu internațional a decis să premieze campania cu aur la categoria PR pentru Marketing – produse și servicii existente, un premiu cu atât mai valoros pentru companie cu cât toate campaniile nominalizate au fost de o calitate excepțională. Campania poartă semnătura agenției Rogalski Damaschin Public Relations, agenția care deține contul activităților de comunicare ale Grupului CEZ în România.

„Prezența noastră la Gala Romanian PR Award este dovada că și sectorul energetic poate produce campanii de comunicare creative și mobilizatoare, ale căror rezultate să aibă ecou la nivel național și care să aducă beneficii concrete comunității”, spune Angelica Barbu – brand marketing & communication manager în cadrul CEZ România.

Ideea înființării unei „biblioteci de energie” a avut drept bază o nevoie concretă și o poveste reală. În timp ce furnizorul de electricitate CEZ Vânzare căuta o soluție de a convinge cât mai mulți clienți să renunțe la factura pe hârtie în favoarea facturii electronice, Vasile Tiucșan, un nevăzător de 45 de ani din localitatea Bala (Mehedinți), oferea o adevarată lecție de viață, depășindu-și deficiența. Vasile Tiucșan este abonat de câțiva ani la serviciul efactura CEZ Vânzare și a reușit, folosind un program de redare vocală, să acceseze această facilitate pentru toți colegii săi de serviciu, familie și cunoscuți, care au scăpat astfel de teama de a primi facturile târziu sau deteriorate.

Sub sloganul „Transformă hârtia în energie”, compania a demarat înființarea unei platforme care să faciliteze accesul la cultură al persoanelor pentru care „lumina” nu reprezintă mai mult decât un cuvânt: persoanele cu deficiențe de vedere din România. Pentru fiecare aderare la serviciul e-factura, compania a donat cate un leu, iar astfel a devenit realitate prima librărie de cărți audio disponibilă pe tabletă și smartphone cu sistem de operare Android și iOS din România.

Premiul răsplătește în egală măsură energia pozitivă pe care ne-au dat-o cei 55 de angajați CEZ care au înregistrat prima carte audio din biblioteca – romanul lui Cezar Paul Bădescu, „Luminița Mon Amour”. Proiectul a fost implementat în parteneriat cu Audio Librăria și Asociația Nevăzătorilor din România. Campania dă startul unui program mai amplu destinat accesibilizării culturii pentru cele aproape 103.000 de persoane cu deficiențe de vedere din România.

Tags:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *