Activitățile de dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor, precum și cele de mentenanță continuă să se desfășoare normal, însă o parte a lucrărilor în teren a fost limitată, susțin oficialii Delgaz Grid.
Activitatea de procesare a cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament se va realiza exclusiv online, iar activitatea Centrelor de Relații cu Publicul va fi suspendată temporar, începând de luni, 23 martie, a mai anunțat compania.
Astfel, activitățile de bază: dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor la rețelele de energie, precum și mentenanța sistemului de distribuție continuă să se desfășoare normal. Totuși, o parte a lucrărilor de teren a fost limitată, în scopul protejării clienților și angajaților, fără a fi afectată siguranța și continuitatea alimentării cu energie.
Referitor la activitatea de procesare a cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament, aceasta se va realiza exclusiv online, prin intermediul portalului Delgaz Grid.
Compania Delgaz Grid asigură în continuare funcționarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgență și a echipelor de intervenție.