RCS-RDS a intrat pe piața de energie electrică, în concurență cu alți furnizori, la fel cum a făcut-o și pe alte piețe: prețuri agresive. Până la final de 2017, și-a triplat numărul de clienți pentru Digi Energy.
Însă cantitatea de energie furnizată în total de companie a scăzut la jumătate. Asta pentru că a renunţat la consumatori comerciali mari. RCS-RDS a reușit în 2017 să-și asigure 70.698 de clienți pentru Digi Energy, conform Playtech.ro.
Numărul este de peste trei ori mai mare decât la începutul anului: 22.314 clienţi casnici. Când vine vorba de clienți comerciali mari, pentru RCS-RDS cifrele indică o tedință diferită. De la 272 de clienți, la început de 2017, a ajuns la doar 24 la finalul anului. În aceeași notă, Digi Energy a renunțat la clienţii non-casnici mici, de la 16.193, la începutul anului, la 7.073, la final de 2017.
RCS-RDS și-a schimbat strategia și, deocamdată, rămâne un jucător mic, dar pare să se axeze doar pe consumatorii casnici, un segment pe care Digi Energy își va concentra atenția și în 2018.