E.ON a lansat un nou canal destinat clienților casnici, într-o secțiune dedicată pe platforma eMAG. Potrivit furnizorului de energie, parteneriatul cu eMAG este unul dintre demersurile menite să susțină simplificarea procesului de contractare a energiei.
Ne adresăm clienților digitali din România, clienților obișnuiți să își facă cumpărăturile online și pentru care, chiar și contractarea energiei electrice trebuie să se întâmple la fel de facil ca și adăugarea oricărui alt produs în coș, a explicat un oficial al companiei.
„Ne dorim să fim acolo unde sunt clienții noștri, iar transferul către mediul online este o realitate a lumii în care trăim. Ne adresăm clienților digitali din România, clienților obișnuiți să își facă cumpărăturile online și pentru care, chiar și contractarea energiei electrice trebuie să se întâmple la fel de facil ca și adăugarea oricărui alt produs în coș. Credem că în viitor platformele digitale vor fi tot mai mult prezente în viața noastră”, a declarat Claudia Griech, Chief Commercial Officer al E.ON, Clienți Rezidențiali.
„Online e simplu să-ți comanzi orice îți dorești de oriunde te-ai afla, iar noi vrem să le oferim clienților noștri posibilitatea de a găsi pe eMAG cât mai multe dintre lucrurile și serviciile de care au nevoie”, declară Florin Filote, Marketplace Director eMAG.
Beneficiarii produselor E.ON vor avea parte de o experiență digitală în care contractul de furnizare a energiei electrice se încheie online, iar accesul la informații legate de indexul contorului, factura electronică, plată online sau grafice de consum, se realizează prin intermediul contului E.ON Myline, disponibil și pe aplicația mobilă.