Electrica Furnizare anunţă redeschiderea centrele de relaţii cu clienţii, începând de luni, 18 mai, ca urmare a măsurilor de relaxare adoptate de autorităţi, însă recomandă şi utilizarea canalelor alternative de comunicare şi de plată.
Compania de furnizare a energiei electrice şi gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica precizează că a adoptat măsuri menite să asigure desfăşurarea activităţii în condiţii de siguranţă, inclusiv reducerea numărului de personal front office pentru o perioadă de trei luni, cu evaluarea lunară a situaţiei, în funcţie de evoluţia contextului la nivel naţional și regional.
Pe de altă parte, reprezentanţii Electrica Furnizare recomandă clienţilor să adopte un comportament responsabil şi să respecte regulile afişate în cadrul tuturor punctelor de prezenţă ale companiei, precum şi îndrumările personalului instruit cu privire la măsurile de distanţare fizică şi interacţiune cu clienţii, conform Agerpres.
Potrivit sursei citate, redeschiderea centrelor de relaţii cu clienţii, din data de 18 mai, va include şi casieriile proprii, din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord şi SFEE Muntenia Nord.