Acasă » Electricitate » Electrica își va prezenta în iulie noul plan strategic pe cinci ani

Electrica își va prezenta în iulie noul plan strategic pe cinci ani

7 martie 2019
Distribuţie
Bogdan Tudorache

Electrica are la dispoziție câteva luni pentru a digera impactul ultimelor reglementări asupra costurilor, fapt pentru care va prezenta acționarilor un plan strategic pe cinci ani la începutul lunii iulie.

”Nu este o perioadă ușoară”, a precizat Corina Popescu, directorul general al Electrica, în deschiderea prezentării rezultatelor financiare pentru 2018.

”Cadrul de reglementare s-a schimbat anul trecut, iar rezultatele au început să se vadă, din partea a doua a anului. Deși profitul la nivel de consolidat a crescut în 2018 cu 34% în 2018, pentru 2019 Electrica estimează o scădere de 47% a acestei cifre.”

Electrica trebuie să se transforme, să se optimizeze, să se restructureze, fapt pentru care urmează să elaboreze un nou plan strategic pe cinci ani.

”Trebuie să arătăm o mai mare orientare către consumatorul final, către utilizatori, în cadrul rețelei de distribuție, dar și către alte elemente de business care să aducă plus-valoare”.

Electrica a obținut un profit net individual de 298 milioane de lei, în creștere cu 15,4% față de nivelul anului 2017, în baza situațiilor financiare individuale auditate, și un profit net consolidat de 230 milioane de lei, în creștere cu 34,3% față de 2017.

Profitul net individual bugetat pentru anul 2019 este de 195 milioane de lei, iar profitul net bugetat la nivel consolidat este de 121 milioane de lei.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *