Electrohold, parte a celui mai mare holding public din Bulgaria – Eurohold, și-a lansat noua identitate vizuală și corporativă în cadrul unui eveniment organizat pe 11 mai la Sofia. Electrohold Bulgaria gestionează activitățile celor șapte companii pe care Eurohold le-a achiziționat anul trecut de la compania cehă de energie CEZ Group, prin intermediul Companiei de Electricitate din Europa de Est B.V. Grupul are aproape 3 milioane de clienți și cuprinde cele mai importante companii din sectorul distribuției, furnizării și tradingului cu energie electrică din Bulgaria.
Noul branding
Noua identitate de brand reflectă misiunea Electrohold – o companie în dezvoltare dinamică, care furnizează energie, investește în mod durabil în digitalizarea și modernizarea rețelei sale și lucrează pentru a îmbunătăți calitatea vieții clienților săi. De asemenea, recreează valorile companiilor din grup – profesionalism, responsabilitate, eficiență, stabilitate, încredere și inovație. Noua identitate vizuală include nume noi, logo-uri, site-uri web și un design corporativ general actualizat. “Am decis să alegem dezvoltarea evolutivă a brandului nostru. Logo-ul și designul reflectă continuitatea cu identitatea anterioară a companiei noastre, care a fost întotdeauna un partener stabil și de încredere. În același timp, ele întăresc noua noastră afiliere – facem parte dintr-un grup care este lider în Europa Centrală și de Sud-Est, care își extinde constant operațiunile în regiune. Noul brand evidențiază și poziția noastră de lider pe piața bulgară”, a declarat Karel Kral, CEO al Electrohold Group Bulgaria.
Cel mai mare furnizor de energie pentru consumatorii casnici și întreprinderile mici și mijlocii din Bulgaria se numește Electrohold Sales AD, iar cel mai mare comerciant și furnizor de energie electrică pentru clienții industriali este Electrohold Trade EAD. Operatorul rețelei de distribuție a energiei electrice din Bulgaria de Vest – cea mai mare din țară, cu o lungime totală de peste 58.000 de kilometri, se numește acum Electrodistribution Grid West AD (EDG West AD). Numele sunt înregistrate în Registrul Comerțului.
Procesul de rebranding a centrelor de servicii pentru clienți Electrohold și a altor facilități ale companiilor va fi finalizat în câteva luni. „În afară de continuitate, alegerea și combinarea culorilor țin cont, de asemenea, de dezvoltarea și transformarea companiei noastre”, a declarat Desislava Borislavova, PR și Manager de Comunicare la Electrohold Bulgaria.
Investiții în servicii electronice, digitalizare, modernizare și educație
Prioritatea Electrohold este de a crește calitatea serviciilor sale și să îmbunătățească serviciile pentru clienți. În prezent, peste 80% din serviciile Electrohold Sales AD și peste 90% din cele ale ERM West AD au fost digitalizate. Peste o jumătate de milion de clienți utilizează facturi electronice și peste 200.000 sunt înregistrați pentru servicii SMS. Noile site-uri corporative sunt, de asemenea, prietenoase cu mediul digital. “Ne interesează serviciile electronice și profităm de această ocazie pentru a încuraja toți clienții să profite de ele. Economisesc timp, efort și bani”, a spus Karel Kral.
Un alt element important îl reprezintă investițiile pentru digitalizarea și modernizarea rețelei și serviciilor EDG West. De la începutul anului 2021 până la sfârșitul anului 2023, aproape 300 de milioane de leva vor fi investite în această direcție. “Pregătim rețeaua pentru noua generație de energie electrică și, în același timp, lucrăm cu seriozitate pentru a ne îndeplini angajamentul principal – întreținerea celei mai mari rețele din țară și furnizarea fără întreruperi. Este un privilegiu, dar și o mare responsabilitate care implică eforturile a peste 3.000 de angajați”, a declarat Karel Kral.
Proiectele în derulare includ monitorizarea avansată a rețelei în timp real și tehnologii de management, precum și monitorizarea permanentă a consumului și utilizarea optimă a echipelor. Se folosesc drone și inteligența artificială (AI) – o condiție prealabilă importantă pentru dezvoltarea economiei viitorului.
“Electrohold își va menține politica de investitor responsabil în societate. Un element cheie în conceptul de dezvoltare durabilă al companiei este de a sprijini educația profesională, conservarea naturii și îmbunătățirea mediului urban. Cu noul brand ne poziționăm ca un angajator modern și atractiv. Vom continua să ne îmbunătățim programele pentru tinere talente”, a declarat Evgenia Nakova, director de resurse umane la Electrohold.
Sinergie, noi servicii, viziune strategică și extindere
Noua identitate de brand a Electrohold este încă un pas în strategia Eurohold. În anii următori, holdingul se va concentra pe dezvoltarea afacerilor sale din asigurări și energie. Divizia de asigurări a grupului – Euroins Insurance Group AD (EIG), operează în 13 țări din Europa Centrală și de Est, pentru un portofoliu de 4 milioane de clienți. În Bulgaria și România, EIG se numără printre liderii pieței. Creșterea organică, diversificarea portofoliului de produse și creșterea profitabilității vor fi prioritățile din domeniul asigurărilor.
Și pentru domeniul energiei este planificată extinderea. “Vom căuta oportunități de extindere în țările vecine Bulgariei. Ne propunem să devenim un lider în acest sector și în Europa Centrală și de Est”, a declarat Assen Christov, președintele Consiliului de Supraveghere al Eurohold.
Obiectivul Eurohold este de a realiza o sinergie între afacerile sale din asigurări și cele din domeniul energiei. “Alături de electricitate, clienții noștri vor putea profita de oferte valoroase pentru asigurări și alte servicii financiare”, a declarat Kiril Boshov, președintele Consiliului de Administrație al Eurohold. Inițial, acest model va fi aplicat în Bulgaria și mai târziu în alte țări în care grupul își desfășoară activitatea. „Vom uni afacerile, punctele forte și experiența noastră pentru a satisface mai bine nevoile clienților și pentru a deveni și mai competitivi și mai de succes”, a declarat Karel Kral.
Electrohold Bulgaria EOOD
Grupul Electrohold este deținut de Eastern European Electric Company B.V., parte a Eurohold Bulgaria AD. Electrohold Bulgaria desfășoară activități de coordonare, management și suport pentru toate companiile din grup – Electrohold Sales, Electrohold Trade, Electrohold ICT, ERM West, Free Energy Project Oreshets și Bara Group.
Eurohold Bulgaria AD
Eurohold Bulgaria AD este un important grup financiar și energetic care operează în Europa Centrală, de Est și de Sud-Est în domeniul distribuției, furnizării și comercializării energiei electrice, asigurărilor, leasingului, vânzărilor de automobile, serviciilor de investiții și gestionării activelor. Acesta este listat la Bursa de Valori din Bulgaria și Varșovia. Eurohold deține Euroins Insurance Group AD (EIG), unul dintre cele mai mari grupuri de asigurări din regiune.