Enel Energie Muntenia a cumpărat, prin sistemul de licitaţii publice, servicii de muncă temporară în valoare de 40,15 milioane de lei fără TVA (aproximativ 10 milioane de euro cu tot cu TVA). Compania caută 314 angajaţi temporari, care vor presta „misiuni cu caracter precis şi temporar” la mai multe filiale ale grupului italian din România.
Contractul a fost câştigat de companiile Agenţia de servicii Professional, Adecco Resurse Umane şi Lugera & Makler şi se va derula pe o perioadă de doi ani.
Potrivit caietului de sarcini, cei mai mulţi angajaţi temporari, în număr de 174, vor intra în serviciul E-Distribuţie Muntenia, restul până la 314 urmând să lucreze pentru Enel Energie SA, Enel Energie Muntenia, E-Distribuţie Banat, E-Distribuţie Dobrogea, Enel Servicii Comune, Enel România SRL şi Enel Trade România.
Agenţiile de resurse umane trebuie să pună la dispoziţia Enel salariaţi temporari pentru posturi solicitate expres de grup, selectaţi de companiile din grup care vor beneficia de serviciile angajaţilor.
Recent, Enel a anunţat că numărul clienților rezidențiali care au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piața concurențială a atins cota 500.000.
Salariile, descrierea joburilor, termenul contractelor de muncă temporară, locul prestării, programul de lucru, condiţiile de muncă şi eventuale facilităţi şi beneficii suplimentare vor fi stabilite prin anexe la contractul subsecvent acordului cadru, conform economica.net.
La licitaţie au mai participat Humangest Group şi Manpower HR.
Într-un răspuns pentru economica.net, reprezentanţii Enel au explicat recursul la forţa de muncă temporară prin faptul că este nevoie de oamenii pe timp limitat mai ales pentru asistenţa în semnarea noilor contracte de furnizare de energie electrică, dar şi pentru că, date fiind noile servicii pe care compania le oferă în contextul liberalizării pieţei, are nevoie de personal suplimentar.