Acasă » Electricitate » Enel implementează o nouă platformă pentru gestionarea relațiilor cu clienții

Enel implementează o nouă platformă pentru gestionarea relațiilor cu clienții

24 martie 2021
Consumatori
energynomics

Enel Energie și Enel Energie Muntenia, companiile de furnizare ale Grupului Enel în România, implementează platforma informatică Salesforce, una dintre cele mai performante din lume, pentru gestionarea integrată a relațiilor cu clienții. Noua platformă va îmbunătăți experiența clienților Enel prin accesul la noi servicii personalizate, adaptate nevoilor lor, și va facilita toate operațiunile, atât pe partea de furnizare de energie electrică, cât și de gaze naturale.

Spre exemplu, noua platformă de Customer Relatioship Management (CRM) va duce la automatizarea activităților cum ar fi reînnoirea contractelor de furnizare de energie electrică sau transmiterea de mesaje cu informații relevante pentru clienți, precum și la activarea altor bunuri și servicii cu valoare adăugată. Noul sistem informatic va facilita răspunsuri rapide la solicitările clienților Enel adresate prin call center, prin intermediul aplicației MyEnel sau în magazinele noastre. Mai mult, platforma va fi o bază solidă pentru dezvoltări ulterioare ce vor permite Enel să țină pasul cu tendințele în materie de servicii clienți și să rămână un furnizor de top în preferințele acestora.

Pentru efectuarea cu succes a transferului de date din sistemele actuale în noua platformă, în perioada 24 – 29 martie 2021, unele funcționalități ale platformelor existente și unele servicii destinate clienților vor avea disponibilitate limitată.

Odată cu finalizarea implementării noului sistem informatic, companiile Enel vor relua activitatea derulată în mod uzual, urmărind îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor pentru clienți.

Tags:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *