Enel Energie și Enel Energie Muntenia implementează începând cu această săptămână un proiect pilot cu ajutorul căruia clienții pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice. Scopul acestuia este de a crește gradul de confort al clienților și, în același timp, de a le pune la dispoziție servicii de furnizare a energiei în condiții de siguranță deplină, pe fondul escaladării ratei de infectare cu Sars-CoV-2 și începerii sezonului rece.
Proiectul pilot este implementat în cele 17 magazine operate de către Enel Energie și Enel Energie Muntenia (regiunile Muntenia Sud, Banat și Dobrogea) și urmărește reducerea timpilor de așteptare, precum și îmbunătățirea eficienței operaționale.
“Venim în sprijinul clienților noștri și extindem serviciile și produsele care pot fi accesate atât în mediul online, cât și telefonic, pentru a le oferi siguranță și încredere. Acest proiect pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitală a companiei si este unicul de acest fel în sistemul energetic românesc. Clienții care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operațiuni mai rapide și, implicit, vor petrece mai puțin timp în magazine”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
În perioada martie – octombrie 2020, datorită eforturilor companiei de accelerare și de popularizare a soluțiilor digitale, numărul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% față de același interval al anului trecut. Mai mult, în cele opt luni s-a dublat numărul clienților care au descărcat aplicația MyEnel.