Până în prezent, circa 900.000 de clienți casnici și companii au ales ofertele Enel Energie și Enel Energie Muntenia pe piețele concurențiale de energie, atât pentru electricitate, cât și pentru gaze naturale, ca urmare a abordării orientate către consumatori și a eforturilor constante de modernizare și digitalizare a serviciilor şi a punctelor de contact, conform unui comunicat al companiei.
Astfel, Enel a deschis în complexul Palas Mall cel mai mare magazin al său din Iași și din regiunea Moldovei. Clienții persoane fizice și companii vor avea astfel la dispoziție un nou punct dedicat de consultanță și vânzări, în care vor putea beneficia de oferte personalizate pe piețele concurențiale de electricitate și de gaze naturale. “Suntem mândri să deschidem cel mai mare magazin al nostru din Iași, ceea ce demonstrează angajamentul nostru de a fi aproape de clienți și de a le oferi o experiență cât mai simplificată, precum și servicii de furnizare de calitate, împreună cu servicii cu valoare adăugată și o relație corectă și transparentă. Pe lângă experiența însemnată pe care o avem atât în România, cât și la nivel internațional, suntem un furnizor inovativ, receptiv, modern, flexibil și adaptat nevoilor clienților”, a declarat Michele Abbate, Director General al Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.
Pe lângă Iași, Enel are magazine în alte câteva orașe din Moldova, iar echipele de specialiști sunt prezente pe teren atât în orașe, cât și în zonele rurale. Deschiderea către concurență a piețelor de energie permite tuturor consumatorilor de energie electrică și de gaze naturale, indiferent de natura consumului (casnic sau noncasnic), să uzeze de dreptul de eligibilitate, adică să își aleagă furnizorul dorit și să beneficieze de oferte personalizate. Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final este un proces gratuit și nu implică, în mod uzual, modificări de ordin tehnic ale instalațiilor de utilizare.