De la 1 Martie 2016, furnizorul de energie EVA Energy oferă membrilor comunității Lyoness posibilitatea înregistrării automate în sistemul Lyoness a facturilor plătite in regim on-line prin contul MyEVA, au anunțat cele două companii. Tranzacțiile se vor înregistra în maximum 24 de ore de la efectuarea plății.
„Pentru înregistrarea promptă a plăților facturilor EVA Energy recomandăm utilizarea sistemului de plată online care este pus la dispoziție gratuit clienților noștri prin contul MyEVA. Avantajele sunt multiple: nu se rețin comisioane la plată, încasarea este înregistrată instantaneu, iar înregistrarea în contul Lyoness se face automat în fiecare zi. Totul devine mult mai simplu, eficient și sigur”, a declarat Christian Hagmann, fondatorul Eva Energy.
Prin această inițiativă, compania spune că vizează eficientizarea operațiunilor sale precum și sporirea confortului clienților săi și îmbunătățirea colaborării cu rețeaua de cumpărători Lyoness.
Plățile efectuate prin celelalte canale de plată tradiționale se vor înregistra manual în sistemul Lyoness până la 1 aprilie, oferind utilizatorilor un interval de acomodare cu noua facilitate, mai spun cei doi parteneri în această inițiativă. După această dată, în sistemul Lyoness se vor înregistra doar plățile efectuate online.
doresc sa platesc facture pentru luna august