O mai bună mentenanță a unei fabrici permite scurtarea timpilor de nefuncționare a instalațiilor, susține Gabriel Tache, Country Sales Manager, Eaton Romania. Pe plan local, Eaton și-a structurat serviciile de service pe două direcții: Power Quality Service Portfolio și Power Distribution, a explicat el, în cadrul conferinței ”2021 – Rolul mentenanței în revenirea industrială”, organizate de Energynomics.
Prima categorie de servicii reunește propunerea Eaton pentru aplicațiile critice din zona centrelor de date, a alimentării cu back-up (UPS). “Avem soluții foarte interesante pe partea de stocare de energie și managementul stocării. Avem propuneri care, împreună cu echipamentul pe care îl punem la dispoziție, poate asigura mentenanța bateriilor, zona de cybersecurity, cea de engineering și de audit în cadrul instalației”, a spus Tache. Segmentul de extindere a garanției este din ce în ce mai căutat. “La unele echipamente se cer garanții de 4-5 ani, iar mentenanța trebuie să fie cât mai bine făcută. În ceea ce privește instalarea echipamentelor, asigurăm acces de la distanță și retrofit, acolo unde este cazul.”
Eaton asigură teste funcționale în fabrici diverse, în special din sectorul de producție automotive, care au nevoie ca alimentarea cu energie să se facă fără întreruperi. “Nu sunt admise nici măcar întreruperi de microsecunde, pentru că ciclul de producție ar fi reluat de echipamente de la zero, cu pierderi mari”, a explicat oficialul Eaton.
A doua categorie de servicii – distribuție de energie electrică – acoperă tot lanțul valoric: de la stații de transformare de medie tensiune, până la ultima priză, ultimul consumator în aplicație sau rețea. “Oferim consultanță pe partea de service, analizare de modele, audit și project management. Mentenanța e realizată cu acces la distanță, 24/7”, a precizat Gabriel Tache, prezentând produsele companiei din segmentul mentenanței.
”În România avem un sediu central pentru activitatea de vânzări în București, birouri regionale în orașele mari – Constanța, Brașov, Iași, Baia Mare etc. și încă două unități mari de producție – una la Baia Mare – Eaton Electroproducție, și alta la Arad – Cooper Industry. Acestea produc echipamente tehnice, precum contactoare, întrerupătoare, protecții de motoare etc. Scopul principal al Eaton este să ne ajutăm clienții să-și atingă țintele – fie de eficiență, de reducere a cheltuielilor, de reducere a timpului de neutilizare a unei mașini”, a mai spus el.
DESCARCĂ PREZENTAREA LUI GABRIEL TACHE
Sectorul Electric al Eaton este un lider global cu expertiză în protecţia şi distribuţia energiei electric; alimentare de rezervă şi de siguranţă; control şi automatizări industriale; sisteme de iluminat şi securitate; soluţii de cablare structurată; soluţii pentru medii de lucru severe şi periculoase şi servicii de inginerie. Datorită soluţiilor sale globale, canalul și platforma digitală Eaton răspunde cu succes celor mai importante provocări actuale privind managementul energiei electrice.
“Suntem o companie de gestionare a energiei, cu vânzări de 17,9 miliarde de dolari în anul 2020, care oferă soluții eficiente din punct de vedere energetic, sprijinindu-și clienții să gestioneze energia electrică, hidraulică și mecanică într-un mod mai eficient, mai sigur și mai durabil.”
Eaton a realizat echipamentele hidraulice ale Canalului Panama, dar are lucrări efectuate și pentru diverse companii globale precum Facebook. Grupul are lucrări efectuate în sectoarele minier, petrolier și al sănătății. Eaton are, astfel, un tablou de distribuție dedicat secțiilor ATI. Metroul magistralei 5 din București, dar și metroul din Shanghai, sunt echipate cu utilaje Eaton.
Conferința ”2021 – Rolul mentenanței în revenirea industrială” a fost organizată de Energynomics, cu sprijinul partenerilor noștri Eaton România, Elektra Renewable Support, Elgeka-Ferfelis, Laborator Terraverde.
S-au înscris pe platforma MyConnector pentru a participa la dialog peste 120 de persoane.