Green Group, primul parc industrial de reciclare din România şi unul dintre cel mai mare din Europa, a finalizat în luna aprilie procesul de rebranding, ce constă într-o identitate vizuală nouă şi un concept care valorifică impactul pozitiv al Green Group asupra mediului, informează compania.
„Schimbarea identităţii şi a conceptului este motivată de dorinţa de a crea unitate la nivelul brandurilor Green Group (Green Fiber, Green Tech, Green WEEE, Green Lamp, Green Glass, Green Resources), care oferă în prezent o multitudine de soluţii cu circuit închis pentru tratare, recuperare, reciclare şi producţie, bazate 100% pe deşeuri. Noul concept, concentrat în jurul unei afirmaţii puternice ‘What lived once, will live again’, este inspirat din natură, din dinamismul şi ciclicitatea vieţii, pornind de la ideea că în natură nimic nu se pierde şi ceea ce a trăit odată va trăi din nou. De fapt, noua imagine reflectă întocmai viziunea şi activitatea celor de la Green Group, transformarea deşeurilor în noi resurse, trecând de la un concept de economie liniară la economia circulară”, notează sursa citată, conform Agerpres.
Potrivit companiei, parte din procesul de rebranding este şi schimbarea elementelor de identitate vizuală, mai exact schimbarea logo-ului.