Hidroelectrica a lansat vineri Serviciul de Call Center, a anunțat compania.
Prin accesarea acestui serviciu, consumatorii casnici și non-casnici pot primi informații și asistență cu privire la serviciile contractate cu Hidroelectrica, pot transmite indecșii aferenți consumului de energie electrică și pot să afle detalii cu privire la modalitățile prin care pot deveni clienți ai companiei.
Începând de luni, 26 octombrie, serviciul va fi disponibil 12 ore pe zi, în intervalul orar 08 AM – 08 PM, în zilele lucrătoare.
”Ne dorim o apropiere mai mare de consumatorul casnic în perspectiva liberalizării totale a pieței de energie începând cu anul 2021. Hidroelectrica oferă nu doar prețuri corecte și competitive, ci și garanția că energia livrată este 100% verde, și că aceasta este produsă în România, utilizând resurse naționale. Inaugurarea serviciului Call Center arată hotărârea noastră de a pătrunde pe această piață extrem de solicitantă și că Hidroelectrica recuperează rapid și la capitolul servicii suport oferite clienților. Compania are deja un site modern, comunică pe rețelele de socializare și, iată, de astăzi, este apelabilă telefonic pentru obținerea tuturor informațiilor necesare. Nu ne vom opri aici, ci intenționăm să adăugăm și să perfecționăm toate acele servicii obligatorii pentru ca o societate de talia și importanța Hidroelectrica să devină în termen foarte scurt ‘client oriented’ în deplinătatea înțelesurilor acestei sintagme”, a declarat Bogdan Badea, președintele directoratului Hidroelectrica.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România, compania având în exploatare un număr de 209 centrale hidroelectrice cu o putere instalată totalizând 6.482 MW. Alături de obiectivele de producere a energiei hidroelectrice, societatea intenționează să-și diversifice afacerile în următorii ani prin investiții masive în parcuri eoliene onshore și offshore, parcuri fotovoltaice, producția de electricitate pe bază de biomasă, producția de hidrogen prin hidroliză, dezvoltarea de rețele de e-mobility.