Grupul BMW a vândut până în prezent în România peste 550 de vehicule electrice, a declarat Josef Reiter, director general al grupului.
”Aproape jumătate din cele 550 de vehicule vândute de noi au fost achiziționate de clienți în anul 2019. Cererea este foarte mare, iar tranziția către electromobilitate este exponențială”, a spus Reiter.
BMW a început vânzările de vehicule electrice în România în 2016, ulterior demarând o serie de proiecte de car sharing cu partenerii locali.
”În prezent colaborăm cu E.ON pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare a vehiculelor electrice. Vrem să oferim pachete noi clienților noștri, constând în mașini plus stații de încărcare”, a mai spus el.
BMW a vândut 2.858 de mașini anul trecut în România, ceea ce reprezintă o creștere de 3% față de 2018. Modelele hybrid plug-in au fost cumpărate de 58 de clienți în 2019, iar modelul electric i3, de 229 de clienți – cu aproape 55% mai mulți decât în anul precedent.