MOL România și-a diversificat oferta stațiilor de alimentare printr-o nouă campanie, Fresh Summer, care se bazează pe o alimentație mai sănătoasă. În 45 dintre cele 65 de staţii MOL în care a fost introdus conceptul Fresh Corner, oferta Fresh Summer include fructe proaspete feliate, salate, sandvişuri în croissant umplute cu somon sau brânză de capră, limonadă, sucuri de fructe proaspăt stoarse, fără adaos de zahăr, sau cafea cu mentă.
Produsele disponibile în cadrul Fresh Corner sunt preparate din ingrediente de calitate pe care compania încearcă să le achiziţioneze, în măsura disponibilităţii, de la producători locali.
Pe lângă oferta de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea. În staţiile selectionate, echipate cu aparate de cafea de tip barista (produsele sunt realizate de un angajat specializat în operarea acestui aparat, faţă de maşinile cu autoservire la care clienţii au acces direct), cele peste 20 de tipuri de cafea sunt disponibile şi în varianta low-fat sau decofeinizată.
Fresh Corner este un proiect lansat de Grupul MOL în urmă cu doi ani, care acordă o mai mare importanţă gastronomiei şi cumpărăturilor pentru acasă. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 65 de staţii din România şi 334 la nivelul Europei Centrale si de Est.