MOL România continuă planurile de dezvoltare pe piața locală, cu accent pe implementarea conceptului Fresh Corner în toată rețeaua de stații de servicii. În 2019, MOL România a continuat extinderea rețelei, deschizând 8 stații noi, dintre care 2 în regim propriu, situate la Târgu-Mureș și Comănești și 6 operate în sistem franciză.
Introdus în România în vara anului 2015, numărul stațiilor MOL din România în care clienții se pot bucura de Fresh Corner este de 201, din totalul celor 227.
“Întotdeauna clientul este în centrul acțiunilor noastre și, prin tot ceea ce facem, încercăm să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestuia. Astfel, datorită faptului că studiile au arătat că principalul produs preferat de clienți este cafeaua Fresh Corner, am investit în această direcție ajungând, în prezent, să avem acoperire aproape 90% în rețeaua din România. Cafeaua rămâne produsul vedetă al acestui concept, lucru dovedit de vânzările înregistrate anul trecut: 7 milioane de cafele vândute în România, ceea ce înseamnă aproximativ 13 cafele pe minut. Cifrele din acest an arată tendința de continuă creștere a categoriei: până la finalul lunii septembrie s-au înregistrat 5,6 milioane de cafele vândute la nivelul întregii rețele. Astfel, credem că acest segment are potențial de creștere în viitor”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.