Acasă » Petrol și Gaze » MyAuchan va ajunge la 280 de magazine în interiorul benzinăriilor Petrom în acest an

MyAuchan va ajunge la 280 de magazine în interiorul benzinăriilor Petrom în acest an

13 iulie 2022
Consumatori
Bogdan Tudorache

OMV Petrom și Auchan Retail România au deschis 200 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom până în prezent, jumătate din numărul total convenit de cei doi parteneri. Până la sfârșitul anului, numărul magazinelor de proximitate MyAuchan din rețeaua Petrom va ajunge la aproximativ 280 de unități, anunță OMV Petrom.

Bugetul comun al celor două companii pentru acest  proiect este de 50 de milioane de euro.

Începând cu 2021, proiectul a fost accelerat, astfel încât finalizarea lui să poată avea loc cu un an mai devreme, în 2023. În acest an, vor mai fi inaugurate încă aproximativ 80 de magazine de proximitate în stațiile Petrom.

Integrarea magazinelor MyAuchan se face concomitent cu modernizarea aspectului stațiilor marca Petrom, iar bugetul comun al celor două companii pentru acest proiect se ridică la 50 de milioane de euro.

Pentru a marca deschiderea celor 200 de magazine, în perioada 11 – 24 iulie 2022, în toate stațiile Petrom cu magazine MyAuchan va fi organizată o campanie promoțională.

„Este primul parteneriat de acest fel din România și mă bucur că am pornit la drum cu partenerii de la Auchan. Clienții noștri apreciază atât oferta diversificată de produse, cât și noul aspect modern al locațiilor noastre. Vom continua să îmbunătățim experiența de cumpărături în rețeaua de stații Petrom în paralel cu diversificarea ofertei de mobilitate”, spune Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare și Marketing.

Autor: Bogdan Tudorache

Activ în presa economică și de afaceri de 26 de ani, Bogdan a absolvit Dreptul, apoi a urmat cursuri intensive de economie și Business English. A avansat până în poziția de redactor-șef încă din 2006 și a asigurat managementul și politica editorială pentru numeroase publicații economice dedicate în special comunității investitorilor străini în România. Din 2003 și până în 2013 a fost activ mai ales în sectorul financiar-bancar. A început colaborarea cu Energynomics în 2013, remarcându-se prin cunoștințe avansate ale piețelor, comunităților de afaceri și un stil editorial matur, atât în limba română, cât și în engleză.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *