OMV Petrom și Auchan Retail România au deschis 200 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom până în prezent, jumătate din numărul total convenit de cei doi parteneri. Până la sfârșitul anului, numărul magazinelor de proximitate MyAuchan din rețeaua Petrom va ajunge la aproximativ 280 de unități, anunță OMV Petrom.
Bugetul comun al celor două companii pentru acest proiect este de 50 de milioane de euro.
Începând cu 2021, proiectul a fost accelerat, astfel încât finalizarea lui să poată avea loc cu un an mai devreme, în 2023. În acest an, vor mai fi inaugurate încă aproximativ 80 de magazine de proximitate în stațiile Petrom.
Integrarea magazinelor MyAuchan se face concomitent cu modernizarea aspectului stațiilor marca Petrom, iar bugetul comun al celor două companii pentru acest proiect se ridică la 50 de milioane de euro.
Pentru a marca deschiderea celor 200 de magazine, în perioada 11 – 24 iulie 2022, în toate stațiile Petrom cu magazine MyAuchan va fi organizată o campanie promoțională.
„Este primul parteneriat de acest fel din România și mă bucur că am pornit la drum cu partenerii de la Auchan. Clienții noștri apreciază atât oferta diversificată de produse, cât și noul aspect modern al locațiilor noastre. Vom continua să îmbunătățim experiența de cumpărături în rețeaua de stații Petrom în paralel cu diversificarea ofertei de mobilitate”, spune Radu Căprău, membru al Directoratului OMV Petrom, responsabil pentru activitatea de Rafinare și Marketing.