Acasă » Interes general » Mediu » New Kopel Group a lansat programul Prima Mașină Second Hand

New Kopel Group a lansat programul Prima Mașină Second Hand

25 iunie 2015
Interes general
energynomics

New Kopel Group, subsidiara holdingului Shlomo Group din Israel, prezentă pe piața auto din România de un deceniu, a creionat o strategie de dezvoltare care țintește întreprinderile mici și mijlocii și consumatorii din clasa de mijloc. Mai precis, pentru aceste segmente de clienți New Kopel Group a lansat în România programul Prima Mașină Second Hand.

Compania a anunțat că în cei zece ani de prezență în România a investit 25 de milioane de euro, și deține o flotă de 3.000 de vehicule, utilizate în regim de leasing operațional. ”Timp de 10 ani, New Kopel s-a dezvoltat, și-a crescut liniile de business pentru a putea oferi cliențior o gamă de produse și servicii complexă, completă dar flexibilă. La 10 ani de activitate, considerăm România o piață de perspectivă, în care merită să fii prezent și să faci investiții”, a declarat Hezi Shayb, CEO la New Kopel Group.

Studiile efectuate de companie au indicat că printr-o astfel de strategie se poziționează pe un trend bun, a sugerat Hezi Shayb.

”Studiile efectuate ne-au arătat pe de o parte faptul că există un interes crescut pentru achiziția unei mașini, indiferent că vorbim de persoane fizice sau companii. Persoanele fizice sunt interesate de mașină mai ales dacă nu dețin nici o altă proprietate iar companiile pentru că sunt din ce în ce mai atente cu nevoile angajaților proprii. Studiile au confirmat din nou faptul că întreprinderile mici și mijlocii și clasa de mijloc sunt principalele motoare ale economiei și ele trebuie susținute prin crearea de soluții personalizate”, a explicat Hezi Shayb.

”Am constatat că sunt tot mai multe persoane active care vin în showroom și ne spun că își doresc o mașină dar dispun de un buget mic. Prima mașină SH a apărut ca răspuns la aceste nevoi deoarece noi considerăm că mașina ar trebui privită ca instrument pentru creșterea confortului propriu și nu ca investiție, pentru care trebuie să economisești bani ani la rând”, a mai spus Hezi Shayb.

”Prima mașină SH este un program propriu al grupului, care poate fi accesat cu și fără credit. Am dezvoltat un parteneriat cu o companie specializată în leasing iar programul pus la punct este foarte avantajos din perspectiva condițiilor de finanțare: 4,5% dobândă, similară cu dobânzile oferite pentru programul cu garanție guvernamentală Prima mașină; termen de achitare de 36 de luni”, a declarat Eugen Măciucă, directorul Diviziei Sixt SH.

Rent-a-Car la o treime față de media pieței

Politica de încurajare și susținere a clienților persoane fizice care fac parte din clasa mijlocie a fost extinsă de grup din sfera business și în cea de timp liber. Astfel, New Kopel Group a decis să introducă o ofertă avantajoasă la închirierea de mașini care să permită românilor să folosească mașinile și în timpul liber.

”Grupul nostru este prezent prin divizia Rent-a-car în 16 dintre principalele orașe din România. Activitatea curentă a indicat faptul că în România, închirierea mașinilor este o soluție folosită în mod curent pentru business și prea puțin pentru timpul liber. Ne-am gândit cum am putea schimba această abordare și am decis să ne asumăm o ofertă accesibilă tuturor categoriilor de persoane. În consecință, am creat o ofertă foarte atractivă pentru închirierea de mașini pe perioada weekend-ului: 9,99 euro pe zi. Trebuie să menționăm că acest tarif este la o treime față de tariful mediu de închiriere practicat în piață. Prin această ofertă, ne propunem nu doar să creștem accesibilitatea la această soluție de transport ci și să contribuim, în măsura în care putem, la susținerea turismului intern”, a spus Hezi Shayb.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *