OMV Petrom și Auchan Retail România au semnat un contract de parteneriat pentru deschiderea de magazine de proximitate în stațiile Petrom, sub marca MyAuchan. Potrivit cel mai mare producător de țiței și gaze din Europa de Sud-Est, se urmărește, în etapa pilot, deschiderea a 15 magazine până la sfârșitul anului 2017, se arată într-un comunicat al companiei remis energynomics.ro
”Asocierea celor două branduri nu este întâmplătoare pentru că atât Petrom, cât și Auchan oferă clienților aceeași promisiune a prețurilor accesibile. Consumatorul modern este mereu în viteză și vrem să ne adaptăm acestei tendințe”, a declarat Mariana Gheorghe, CEO OMV Petrom.
”Astfel, clienții stațiilor Petrom au oportunitatea de a-și face cumpărăturile de zi cu zi, odată cu alimentarea cu carburant, economisind astfel timp (…)”, a mai declarat CEO-ul OMV Petrom.
Potrivit reprezentanților companiei, această cooperare pe scară largă, care va demara printr-un proiect pilot de calibrare, se înscrie în ambiția Auchan de a fi o companie de retail multiformat. ”Prin acest proiect aducem diferența Auchan mai aproape de toți românii grație gamelor adaptate de produse și servicii, produselor proaspete, de calitate, prețurilor avantajoase și unei experiențe unice de cumpărare”, au explicat oficialii OMV Petrom.
Magazinele MyAuchan din Stațiile Petrom vor avea o ofertă variată, incluzând mărcile proprii Auchan. În funcție de suprafața stației, zona de magazin existentă din cadrul stațiilor va fi reamenajată conform standardelor MyAuchan, iar zona de case de marcat va fi comună atât pentru achizițiile de carburanți, cât și pentru magazinul MyAuchan.
Se estimează că până la sfârșitul anului vor fi deschise 15 magazine MyAuchan în cadrul stațiilor Petrom din București și din țară, primul urmând a fi inaugurat în cursul lunii mai.
Această etapă pilot va fi utilă celor doi parteneri pentru adaptarea serviciilor și ofertei în vederea unei eventuale extinderi la scară largă a proiectului.