Echipele Delgaz Grid vor fi pe teren pentru a asigura alimentarea cu gaze naturale și energie electrică a celor peste 3 milioane de clienți, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic și după ridicarea stării de urgență din România, impusă de pandemia de Coronavirus.
Astfel, preluarea cererilor de racordare la rețea și emitere a avizelor de amplasament se realizează prin intermediul site-ului companiei.
Operațiunea de citire a contoarelor de gaz și electricitate se desfășoară în condiții normale pentru contoarele aflate la limita de proprietate. Clienții ale căror contoare se află în interiorul locuinței sunt încurajați să folosească mijloacele de comunicare online și cele telefonice puse la dispoziție de către companiile furnizoare de energie electrică/gaze naturale cu care se află în relații contractuale.
Din grijă pentru clienți și angajați, compania de distribuție a gazelor și energiei electrice va menține măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON.