Acasă » Interes general » Renovatio Group instalează prima reţea cu acces public din România pentru încărcarea maşinilor electrice

Renovatio Group instalează prima reţea cu acces public din România pentru încărcarea maşinilor electrice

8 aprilie 2016
Interes general
energynomics

Renovatio Group, companie de energie regenerabilă, şi Kaufland, operatorul celui mai mare lanţ de hypermarketuri din România, au anunţat că vor construi împreună prima rețea publică de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice din România, în care vor investi 1 milion de euro. Cele 10 staţii planificate vor construi o linie de acces din şi în ţară pe direcţia Arad – Constanța. Operarea lor va fi continuă, cu încărcare gratuită la început. Totodată, Kaufland va achiziţiona şi 18 maşini electrice Volkswagen e-Golf.

”Este o mică parte dintr-un proiect derulat în parteneriat cu Renovatio. Construim prima rețea publică de încărcare a mașinilor electrice. În nouă luni vom construi pe axa Arad-Constanța 10 stații de încărcare a mașinilor electrice (…) Kaufland a pus la dispoziție infrastructura pentru stații și a cumpărat cele 18 mașini electrice (Volkswagen e-Golf), prețul fiecăreia fiind de circa 30.000 euro”, a declarat directorul de marketing al Kaufland România, a declarat Valer Hancaș.

Stațiile vor fi amplasate în magazinele Kaufland din Arad, Timișoara, Deva, Sebeș, Sibiu, Râmnicu-Vâlcea, Pitești, Ploieşti, București, Constanța, şi una pe Autostrada Soarelui – A2. Proiectul va fi gata după nouă luni de la debut. Stațiile permit încărcarea completă a mașinilor 100% electrice sau a celor hibride în numai o oră, iar cea din Ploiești în jumătate de oră.

„Grija pentru mediu a fost mereu una dintre preocupările și prioritățile nostre (…) Mai mult, suntem primii care donează o flotă de mașini eco către ONG-urile partenere și pun gratuit la dispoziția românilor energie, în prima rețea publică autohtonă de stații de încărcare rapidă, pentru a încuraja circularea cu mașini eco și responsabilitate față de mediu. Conducerea unei mașini eco nu reprezintă doar o opțiune ca oricare alta, ci o investiție în viitorul nostru, al tuturor”, a declarat Marco Hößl, directorul general al Kaufland România.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *