Acasă » Evenimente » Responsabilitate socială – candidaturile anului 2020 la Energynomics Awards

Responsabilitate socială – candidaturile anului 2020 la Energynomics Awards

2 decembrie 2020
Evenimente
energynomics

Continuăm să prezentăm candidaturile anului 2020 la premiile Energynomics, cu secțiunea Responsabilitate socială. Numai unul dintre proiectele înscrise în competiție va fi recompensat în cadrul Galei din 3 decembrie, dar fiecare dintre ele merită respectul nostru și o promovare cât mai largă. Mulțumim tuturor companiilor și personalităților care s-au implicat în acest efort de conturare a imaginii industriei energetice românești în 2020 prin reușitele sale!

 

FPPG – Gaz de România

Gaz de România este o campanie unică de informare și advocacy referitoare la beneficiile gazelor naturale. Concret, este o platformă de informare pentru publicul larg menită să faciliteze înțelegerea rolului pe care gazele naturale îl au în viața noastră. Platforma GDR este activă din 2017, iar de la debut și până în prezent a ajuns la 9 milioane de oameni.

Din 2019 și pe tot parcursul anului 2020, eforturile proiectului s-au concentrat asupra tinerilor, cu precădere asupra studenților. Astfel, două acțiuni principale le-au fost dedicate acestora – concursul Energaz și seria de webinarii Beyond Generations: Learning from experience.

CEZ alimentează rețeaua sa de #energiepentrubine

Pandemia de Covid-19 exacerbează riscurile la care sunt supuse persoanele vârstnice și cadrele medicale. Acest lucru a făcut ca încă de la început, CEZ să se implice activ în lupta împotriva Covid-19, cu donații de peste 800.000 lei pentru echipamente medicale și hrană pentru sprijinirea categoriilor vulnerabile din 9 județe: Caraș-Severin, Constanța, Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea. Alte contribuții relevante: 1. Peste 20 de tone de alimente de bază, în valoare de 180 500 lei, pentru 1.850 de vârstnici; 2. 81.000 de măști, 2.430 de combinezoane pentru 9 Spitale Județene; 3. Achiziția unui aparat de testare de tip PCR și o mie de teste pentru Spitalul Județean de Urgență Târgu Jiu.

OMV Petrom – Reconfigurăm traseul în pandemie

Ca unul dintre cei mai mari angajatori ai României, OMV Petrom a decis să reconfigureze planul implicării sociale pentru 2020; a tratat sănătatea ca pilon important de reacție rapidă, prin susținerea a 17 unități medicale de primă linie. În principal, sprijinul financiar (1,3 milioane de euro) a fost utilizat pentru achiziționarea de echipamente medicale, consumabile medicale, măști, dezinfectanți, teste Covid-19, viziere pentru personalul medical, aparate de cafea și distribuirea a 24.000 de pachete VIVA lunch box.

Electrica SA – Sprijin în pandemie

Grupul Electrica s-a implicat în lupta împotriva răspândirii noului coronavirus sprijinind unitățile medicale din “prima linie” și a contribuit la campania implementată de Crucea Roșie Română, pentru achiziția de măști sanitare de unică folosință. În același timp, Electrica a continuat sa susțină, în această perioadă dificilă, toate proiectele înscrise în Programul de Granturi – “Electrica pune Romania într-o altă lumină”. Impactul direct al proiectelor de CSR derulate de Grupul Electrica se ridică la câteva zeci de mii de persoane, iar valoarea totală a implicării în aceste proiecte, la nivel de Grup, este de aproximativ 500.000 de euro. Totodată, angajații Electrica au fost implicați în diverse campanii interne de strângere de fonduri și au participat, ca voluntari, la acțiuni de responsabilitate socială.

CEZ România – Ucenic electrician

Programul Ucenic Electrician își propune să contribuie la formarea viitoarelor generații de electricieni din sudul României (județele Argeș, Dolj, Gorj, Teleorman, Olt și Vâlcea) prin creșterea calității oportunităților de formare oferite tinerilor care vor o carieră în sectorul energetic. CEZ a investit într-un laborator electric modern, în incinta celui mai nou liceu adăugat în proiect, prin dotarea cu materiale educaționale, echipamente electrice și panouri didactice, precum și prin și prin oferirea burselor de performanță în valoare de 200 de lei pentru primii 5 elevi din fiecare clasă, suplimentar față de ajutorul primit din partea statului. Aproape 300 de ucenici au început anul școlar 2020-2021 cu o tabletă nouă oferită de companie, pentru a participa la orele de curs, dar și la activitățile alternative de învățare organizate în cadrul proiectului. Din luna septembrie, 11 tineri au început un stagiu de șase luni de internship plătit în cadrul Distribuție Oltenia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *