Reţelele de magazine alimentare Kaufland, Lidl, Profi, Mega Image şi Penny Market merg mai departe cu investiţiile planificate pentru 2020 în pofida pandemiei de Covid19 care a băgat economia în „stop-cardiac“, multe sectoare cheie precum auto, mobilă sau comerţ non-alimentar fiind blocate temporar.
La începutul lui 2020, estimările ZF pe baza informaţiilor comunicate de retaileri arătau că jucătorii din comerţul modern vor scoate din buzunare aproape 1 mld. euro pentru 400 de magazine noi, pentru investiţii în logistică şi online.
„Kaufland România va continua planurile de extindere în România, conform strategiei deja existente şi în perspectivă optimistă, dar care depinde foarte mult de evoluţia contextului actual. Avem în plan ca până în luna iunie să deschidem trei noi hipermarketuri, dar şi să redeschidem magazinul pop-up, sezonier, amenajat sub formă de cort“, spun reprezentanţii Kaufland, conform zf.ro.
Retailerii anunţă astfel că merg mai departe cu investiţiile în acelaşi ritm, aceste proiecte putând nu doar să creeze 7.000-10.000 de locuri noi de muncă, ci şi să susţină dezvoltarea adiacentă a altor businessuri, companii aflate pe lanţul de aprovizionare.